فعالیت و جلوگیری بانوان در پست‌های ارشد در مناطق شهرداری

مشاور شهردار در امور بانوان منطقه یک گفت: در حوزه شهرداری تهران، کارمندان خانم در مقاطع و جایگاه‌های مختلف مشغول به کار هستند.

 زهرا مبینی مشاور شهردار در امور بانوان منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ بانوان در شهرداری با رده بندی‌های متفاوتی و در پست‌های مختلف از جمله کارشناس مدیر مال و مدیر ارشد و با پست‌های سازمانی بالا مشغول به کار هستند و تسهیلاتی که برای بانوان در نظر گرفته شده، هم پای مردان است.

وی بیان کرد: طی آزمونی که پارسال و امسال انجام شده و توانمندی آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و بدترین‌ها در بانک اطلاعات مدیران فردا فعالیت می‌کنند که اگر شهرداران مناطق بخواهند می‌توانند به این بانک رجوع کنند و افراد شایسته را به کار گمارند.

مشاور شهردار در امور بانوان منطقه یک تصریح کرد: بیش از 10 درصد مدیران در منطقه یک خانم هستند و در پست‌های متفاوتی از جمله مشاور شهردار، معاونین منطقه، معاون منابع انسانی، مدیر اجتماعی نواحی، رئیس ادارات فنی و عمران و ترافیک، حوزه خدمات شهری، حوزه اجتماعی و فرهنگی با تخصص‌های متفاوت در جایگاه مدیریتی فعالیت می‌کنند.

مبینی اظهار داشت: با توجه به این موضوع و شایسته نگری به حوزه بانوان، روز به روز تعداد افراد در مناطق افزایش پیدا می‌‌کند.

وی افزود: مشاوران شهردار در امور بانوان مناطق موظفند پس از بررسی در صورت وجود بانوان مستعد و علاقه مند آن‌ها را به شهردار منطقه پیشنهاد کنند تا در سطح بالاتر انتخاب شده و مشغول به کار شوند.

مشاور شهردار در امور بانوان منطقه یک خاطرنشان کرد: 486 خانم در منطقه یک از مقطع کارشناسی تا دکترا مشغول به کار هستند و به صورت نمونه بانوان داوطلب نذر فرهنگی می‌شوند و در حوزه آموزش و بهداشت به زنان سرپست خانوار و فرزندانشان بدون دریافت وجه مالی کمک می‌کنند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مشاور ، فعالیت ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار