احداث دیوار تنبی صوتی در بازار آهن شادآباد

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 از احداث دیوار تنبی صوتی در بازار آهن شادآباد خبر داد.

حسن رحمانی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: احداث دیوارتنبی صوتی در حریم بازار آهن شادآباد در دستور کار معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 18 قرار دارد.
 
وی  ادامه داد: این طرح به منظور کاهش آلاینده‌های  صوتی ناشی از فعالیت صنوف و کسبه بازار آهن شادآباد، افزایش پویایی و چشم اندازهای  بصری، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
 
رحمانی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی و عمرانی به منظور احداث دیوار تنبی در بازار آهن شادآباد به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره  به اقدامات اجرایی این طرح افزود: احداث دیوار تنبی صوتی در بازار آهن شادآباد، جداسازی بازار آهن شادآباد از بافت مسکونی به ویژه محله امام خمینی(رة) به طور 666 مترمربع با  اعتباری بالغ بر صد میلیون تومان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
رحمانی خاطر نشان کرد: مرمت و بهسازی روکش آسفالت در معابر، محورهای اصلی و بزرگراه های منطقه 18، مرمت و بهسازی روکش آسفالت محله 17 شهریور، شادآباد، رفع پیشگیری از آبگرفتگی‌های موجود در معابر، جمع آوری آبهای سطحی، محورهای اصلی و بزرگراه‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: احداث ، دیوار ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار