ابوزهری: کشتار کودکان نشانه ناکامی صهيونيست‌هاست/ کشورهای عربی به مسئولیت خود در قبال مردم غزه عمل کنند

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و غیرنظامیان در نوار غزه دلیل ناکامی این رژیم در مقابله با مبارزان فلسطین است و از سران کشورهای عربی خواست به مسئولیت خود در برابر تلاش ها برای قتل کودکان نوار غزه عمل کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی القدس، "سامی ابوزهری" سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و غیرنظامیان در نوار غزه دلیل ناکامی این رژیم در مقابله با مبارزان فلسطین است. 

ابوزهری افزود: هدف قرار گرفتن شبکه های تلویزیونی و رادیویی الاقصی افتخاری برای آنهاست و نشان می دهد در برملا کردن جنایت های اشغالگران و رساندن صدای مقاومت موفق بوده اند.


ابوزهری از سران کشورهای عربی خواست به مسئولیت خود در برابر تلاش ها برای قتل کودکان نوار غزه و محروم کردن ساکنان این منطقه از حقوق دینی و انسانی شان در عید فطر عمل کنند.


سخنگوی جنبش حماس از سران کشورهای عربی خواست به مسئولیت خود در برابر تلاش ها برای قتل کودکان نوار غزه و محروم کردن ساکنان این منطقه از حقوق دینی و انسانی شان در عید فطر عمل کنند.

این مقام جنبش حماس تاکید کرد کودکان غزه در روز قیامت در پیشگاه الهی سران رژیم های عرب را برای خیانت شان و رها کردن این کودکان در برابر کشتار صهیونیست ها باز خواست خواهند کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار