فعال عرصه تعاون مطرح کرد

آموزش، انگیزه ورود به تعاونی‌ها

یک فعال عرصه تعاون گفت: جوانان با ورود به عرصه تعاون و عرضه آموزش‌های خود به این بخش، می‌توانند دانش خود را در اقتصاد تعاونی به کارگیرند.

فرزانه حقی، فعال عرصه تعاون در گفتگو باخبرنگار اقتصادی باشگاه خبر با اشاره به اینکه آموزش عرصه اصلی توسعه تعاونی‌ها است، اظهار داشت: برای یک تعاونگر موفق حتی اگر سرمایه اولیه کافی هم در اختیار نباشد، آموزش می‌تواند انگیزه ای مناسب برای ورود به عرصه تعاون باشد.

* آموزش حلقه اتصال تعاونی های مدرن و سنتی

وی ادامه داد: در بیشتر بخش‌های تعاونی نگاه سنتی به بخش تعاون سبب شده تا آموزش در حاشیه باشد اما ورود افرادی که در زمینه تعاونی تحصیل می‌کنند، می تواند سبب قرارگیری دو دیدگاه سنتی و مدرن در تعاونی‌ها و توسعه آن شود.

این فعال عرصه تعاون با بیان اینکه تعاون برای توسعه نیازمند حمایت است، تاکیید کرد: تعاون برای توسعه نیازمند حمایت است و حمایت از تعاون در برگزاری جشنواره خلاصه نمی شود، بلکه حمایت از عرصه تعاونی نیازمند برنامه‌ریزی است تا جوانان تحصیل کرده هم به حضور به عرصه تعاون ترغیب شوند.

وی اضافه کرد: تعاون برای توسعه نیازمند عرصه است تا هزینه‌های تولید تعاونگر بدست آید و ضمانت فروش در اختیار تعاونگران قرار گیرد.

حقی خاطرنشان کرد: افراد با ورود به عرصه تعاون می توانند با تقویت روحیه جمعی برای کار گروهی ضمن انجام فعالیت اقتصادی، از دانش یکدیگر برای امر تولید استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعاون ، آموزش ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار