نرم افزار پیامک خوان مخصوص نابینایان طرحی جدید از سازمان بهزیستی

خرید نرم افزار پیامک خوان مخصوص نابینایان و قرارگیری این برنامه بر روی سایت سازمان بهزیستی و دانلود آن به صورت رایگان به زودی انجام خواهد شد.

 یحی سخنگوی معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از آموزش لائوویژن مخصوص افراد دارای نقص بینایی در سه استان خبر داد و گفت: لائوویژن نوعی نقص بینایی است که حتی با عینک نیز بهبود نمی‌یابد و جمعیت آن‌ها هفت برابر جمعیت نابینایان است.  
 
وی ادامه داد: سازمان بهزیستی اقدامات آموزشی موثری در این جهت انجام داده و در حال حاضر در مرحله آخر آموزش لائوویژن در سه استان هستیم و تجهیزات لازم را برای این امر در نظر گرفته‌ایم.  
 
سخنگوی در ادامه با اشاره به حمایت از کتابخانه‌های الکترونیکی افزود: سازمان بهزیستی حمایتهای خود را برای راه اندازی کتابخانه الکترونیکی جهت استفاده نابینایان به انجام رسانده است.  
 
وی تصریح کرد: همچنین نرم افزار یک جاز نیز در سایت سازمان بهزیستی وجود دارد که افراد می‌توانند آن را به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از سایت سازمان بهزیستی دانلود نمایند.  
 
وی همچنین از رایزنی برای خرید برنامه پیامک خوان مخصوص نابینایان خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از خرید این نرم افزار آن را بر روی سایت سازمان قرار خواهیم داد تا برای عموم به صورت رایگان قابل دانلود باشد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۳۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
سلام لطف نمااید این برنامه محبوبیتونو برام ارسال کنید ممنون
لینک دانلود ویا خرید نیست
آخرین اخبار