منابع خبری از خشم مقامات آمریکایی از انتقادات رژیم صهیونیستی درباره طرح "جان کری" برای آتش‌بس در غزه خبر دادند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به انتقادات مقامات تل آویو از طرح جان کری اعلام کرد : مقامات کاخ سفید از انتقاداتی که برخی از سیاست مداران صهیونیست درباره طرح پیشنهادی "جان کری" وزیر خارجه آمریکا مطرح کرده اند ،‌به شدت خشمگین هستند . 

تعدادی از مقامات آمریکایی با ابراز خشم خود با استفاده از الفاظی که بطور بی سابقه ای ناشی از خشم آنان بیان میشد اظهار داشتند :‌ این انتقادات تل آویو از "جان کری "‌روابط آمریکا و اسرائیل را تا حد زیادی به مخاطره می کشاند . 

به گفته این مقامات آمریکایی ؛‌ حملات لفظی جداگانه ای نیز که از سوی مقاامت اسرائیل علیه جان کری مطرح شده برای کاخ سفید بسیار ناامیدکننده است . 

طی روزهای اخیر رسانه های اسرائیلی هجم گسترده ای از انتقادات را علیه تلاشی که جان کری برای میانجی گری قطر و ترکیه و ایجاد آتش بس میان اسرائیل و حماس انجام داد ؛‌مطرح کردند . 

این مقامات آمریکایی به این دلیل که مجاز به مصاحبه و گفتگو با رسانه ها نیستند از اعلام نام خود خودداری کردند . احتمالا سوزان رایس ، مشاور امنیت ملی آمریکا در این باره و نیز وضعیت خاورمیانه کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند . 



انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار