احتمال نرسیدن آرن داودی به جام جهانی؛

مشکل ویزای ملی پوشان بسکتبال در آستانه اعزام به لهستان

تیم ملی بسکتبال در حالی دو روز بعد عازم کشور لهستان است که تا عصر امروز نیز ویزای ملی پوشان از سوی سفارت این کشور صادر نشده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ملی پوشان بسکتبال در حالی فردا جلسه آخر تمرین پیش از اعزام به لهستان را سپری می کنند که هنوز دریافت ویزای آنها قطعی نشده است.

بچیروویچ سرمربی تیم ملی در تمرین عصر امروز توضیح داد: ویزای اسلواکی بازیکنان قطعی شده و فردا با وجود تعطیلی رسمی به بازیکنان داده می شود اما در مورد لهستان هنوز چیزی مشخص نیست و امروز هم علاوه بر فدراسیون، از کمیته ملی المپیک پی گیر کار تیم بودند. در هر حال با توجه به اینکه برخی بازیکنان تیم دارای ویزای شینگن هستند یا حتی بازیکنان ایرانی- آمریکایی دو پاسپورت دارند حداقل 6 یا 7 بازیکن مشکلی برای سفر به لهستان نخواهند داشت. در نهایت امکان دارد تیم در دو گروه به این کشور اعزام شود و برخی بازیکنان با یک یا دو روز تاخیر به سایرین ملحق شوند.

احتمال از دست رفتن جام جهانی برای آرن داودی

آرن داودی گاردرأس تیم ملی که هنوز هم به دنبال مداوای پای آسیب دیده خود است مانند اردوی قبل تا روز آخر تلاش می کند تا به اردوی لهستان برسد اما هنوز رفتن یا نرفتن و همچنین وضعیت زانوی مصدوم او مشخص نیست. بچیروویچ سرمربی تیم ملی هم روز گذشته در صحبت با آرن تاکید کرده است که در صورت نرسیدن به اردوی لهستان شرایط برای هماهنگ شدن وی با تیم و همچنین رسیدن به آمادگی مطلوب بسیار سخت می شود و به این ترتیب دیگر امکان بردن این بازیکن به جام جهانی وجود ندارد.

تمرین تیم ملی با تمام مهره ها

تیم ملی عصر امروز با تمام مهره ها به استثنای آرن داودی به تمرین پرداخت. مهدی کامرانی و صمد نیکخواه که دیرتر از سایرین به اردوها اضافه شده بودند نیز تمریناتی بیشتر از سایرین انجام داده و به همراه آفاق تلاش زیادی برای رسیدن به سایر بازیکنان داشتند.

صمد نیکخواه هم که به خاطر مصدومیت وضعیت مشخصی تا هفته های قبل نداشت به همراه سایر ملی پوشان به تمرین کامل پرداخت.

مانند همیشه ملی پوشان بعد از نرمش و دویدن به دو گروه تقسیم شده و زیر نظر مربیان به تمرینات دفاع و پس از آن حمله پرداختند و بعد از تمرینات تاکتیکی گروهی زیر نظر بچیروویچ با تمرین شوت به کار خود خاتمه دادند.

ملی پوشان بدون مصدومیت خاصی به تمرینات ادامه می دهند و تنها حامد حدادی با ناراحتی در ناحیه مچ پا تمرین می کند.

آخرین تمرین تیم هم از ساعت 11 تا 13 فردا 7 مرداد برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار