مادر "فاطمه" (مهمان ماه عسل) از همه ارگان‌ها تقاضای حمایت کرد+ گزارش تصویری

"شیرین جهانگیری"، مادر "فاطمه" مهمان برنامه "ماه عسل "در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از حاشیه‌های پیش آمده ی بعد از پخش برنامه ماه عسل گفت.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، انگار جنجال‌ها و حواشی ماه عسل تمامی ندارد، برنامه علیخانی طی این مدت وارد چالشی ترین موضوعات شده و با این حساب هیچ عجیب نیست که تا به حال حاشیه‌های زیادی هم به دنبال خودش داشته باشد. شاید هم دلیل مقداری از این حواشی تصفیه حساب‌هایی است که مرتب با خود علیخانی از طرف گروه‌ها و رسانه‌های مختلف صورت می‌گیرد و آخرین نمونه‌اش همین ماجرای "فاطمه" و سرپرستی یا پرستاری از اوست.

 

فاطمه دخترک معمولی است که زنی خیر از او داوطلبانه نگهداری می‌کند. این زن خودش هم دچار بیماری فلج اطفال است و همین موضوع وجه دراماتیک قضیه را چند برابر کرده اما پدر فاطمه که لابد پخش این برنامه‌ی پر بیننده هجم‌ها و انتقادات اطرافیان را علیه او به دنبال داشته، چند روز پیش ادعا کرد که خانم شیرین جهانگیری نه سرپرست "فاطمه" بلکه پرستار اوست اما خانم جهانگیری هم از کار ننشست و دلایل متقنی آورد که نشان می‌داد او کاملا بر روال خیر خواهانه و بدون دریافت هیچ دستمزدی طی این مدت از فاطمه نگهداری کرده است. به دنبال ادعایی که از طرف پدر فاطمه طرح شده بود،‌ ما هم در این باره با شیرین جهانگیری، یکی از مهمانان ماه عسل به صحبت نشستیم.

ایشان صحبت‌های خود را اینگونه آغاز کرد: روزی با یکی از دوستانم به نام خانم تهرانی به بیمارستان رفته بودم که با پدر فاطمه در آنجا آشنا شدم. پدر فاطمه داشت در بیمارستان گریه می‌کرد و می‌گفت که دخترش را عمل کرده ولی کسی نیست تا از او مراقبت کند. من و دوستم از او خواستیم تا فاطمه را به ما دهد که ایشان هم قبول کردند. 3 روز فاطمه را منزل دوستم بردیم و بعد از سه روز به خانه برادرم رفتم، چون من آن زمان با برادرم زندگی می‌کردم بعد از یک هفته قصد داشتم فاطمه را به پدرش بدهم ولی برادرم ممانعت کرد و گفت بگذار فاطمه سر حال تر شود. خلاصه از این موضوع یک سال و نیم گذشت و فاطمه هنوز پیش ما بود.
 
پدر فاطمه در یک نامه به برادرم نوشته بود که فاطمه نزد شما باشد ولی بعد از یک سال و نیم به بهزیستی مراجعه کردم که اگر ایشان بعدا ادعایی کرد ما هم دلیل داشته باشیم پس از شرح ماجرا برای بهزیستی، مسئولان بهزیستی به من گفتند فاطمه را به پدرش بدهم ولی من قبول نکردم،‌ چون به این کودک وابسته شده بودم. اول به خاطر خدا فاطمه را نزد خود نگه داشتم، ولی بعد از آن به خاطر دل خودم فاطمه را بزرگ کردم و نمی‌توانم از او بگذرم. پس از آن بهزیستی ما را همراه آقای سهرابی (پدر فاطمه) به یک محضر فرستاد و در آنجا آقای سهرابی حضانت فاطمه را به من داد که مدارکش موجود است.



حالا او در رسانه‌ها ادعا کرده من پرستار فاطمه هستم. من به خاطر ادعای آقای سهرابی از سازمان بهزیستی، دولت و ارگان‌های مختلف تقاضای حمایت دارم، چرا که اگر من پرستار فاطمه باشم، ماهیانه باید یک حقوق معینی می‌گرفتم. من با بدبختی‌ و بیچاره گی‌ فاطمه را بزرگ کردم. من و فاطمه در هشت سال اول نزد برادرم زندگی می‌کردیم ولی در هر صورت خیلی مشکلات برای بزرگ کردن فاطمه داشتم بعد از آن با اجاره یک غرفه از شهرداری منطقه 20 روزگار ما می‌گذشت.

 

آقای سهرابی گاهی اوقات به عنوان خرجی فاطمه به من پول داده نه برای پرستاری وگرنه کجا یک معلول پرستاری کسی را قبول می‌‌کند.

ماه عسل برای حضور در برنامه چیزی به من نداده و همان یک دفترچه را هم که به عنوان هدیه به ما دادند‌،‌ من به نام فاطمه کردم.


 
من حتی پول اجاره‌ای که بابت این خانه داده‌ام در قولنامه ذکر کردم که این پول برای فاطمه است چرا که بعد از من پول به خانواده‌ام نرسد و فاطمه بی پشتوانه نباشد. ما الان حدود یک سال با فاطمه جدا در یک خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنیم. ما حتی کولر نداریم. اگر من از آقای سهرابی پول می‌گرفتم باید جای خوب زندگی می‌کردم. من از طریق پولی که برادرم، بهزیستی و یارانه خودم جمع می‌شود فاطمه را بزرگ کردم و حتی نمی‌دانم یارانه فاطمه را چه کسی دریافت می‌کند، من هیچ پولی بابت بزرگ کردن فاطمه از بهزیستی نگرفتم. حضور من در برنامه ماه عسل تنها به دلیل این بود که نشان دهم معلولین هم می‌توانند کار کنند.
 
من نمی‌خواهم فاطمه را از دست بدهم و حتی حاضر نیستم یک لحظه از او جدا شوم، از روزی که به ماه عسل رفتم آقای سهرابی آرامش من وخانواده‌ام را گرفته و هر روز زنگ می‌زند و یا اس ام اس تهدید‌آمیز می فرستد.


گفتنی است، که در این دیدار خانم جهانگیری چند سند هم به ما نشان داد که سند حضانت فاطمه یکی از آنها بود خانم جهانگیری همونطورکه گفته بود هدیه نقدی ماه عسل رو هم به حساب فاطمه ریخته بود که دفترچه این حساب را به ما نشان داد.

ضمناً وی گفت :که پدر فاطمه ادعا کرده زمان دادن این کودک به من، بنده سالم بوده‌ام در حالی که من از سه سالگی دچار بیماری فلج اطفال هستم و از همان موقع چهار دست و پا راه می‌رفتم و حتی زمانی که فاطمه را از او گرفتم با عصا و کفش طبی راه می‌رفتم.

خانم جهانگیری، حتی این را هم گفت که ما هنگام زیارت امام رضا هم به هتل می‌رویم نه منزل آقای سهرابی البته ایشان این اعتراف را هم کرد که خرج این سفرها توسط پدر فاطمه داده می‌شود.

خانم جهانگیری در آخر گفت پدر فاطمه گاهی 6 یا 8 ماه یک دفعه به دیدن دخترش می‌آید و بیشتر از 5 دقیقه هم در اینجا نمی‌نشیند و خیلی زود می‌رود.

شایان ذکر است، ما با آقای علیپور صاحبخانه‌ی شیرین جهانگیری، هم صحبت کردیم و ایشان به ما گفت که آقای سهرابی پول اجاره خانه‌ی فاطمه و شیرین را سه ماه یکبار پرداخت می‌کند اما من خود ایشان را نهایتاً در این یک سال اخیر فقط یکبار دیده‌ام.


آقای علیپور در ادامه گفت: فاطمه به خانم جهانگیری خیلی وابسته است حتی طوری که صدای افراد دیگر را از جمله خود من را نمی‌شنود، اما همیشه نسبت به صدای خانم جهانگیری حساسیت نشان می‌دهد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mobin
۱۲:۳۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
با سلام, اینجا جای نفرین بکدیگر نیست.
United States of America
یک ایرانی
۱۷:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
وااااااااااااااااااااااااای از قضاوت عجولانه و بدون آگاهی.دوستان تا از چیزی یقین پیدا نکردید به یک پدر تهمت ناروا نزنید.دنیا دار مکافاته.فکر نمی کنم مقام پدر از مادر کمتر باشد
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۱۴:۱۳ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
در ضمن امیدوارم خدا یکدونه از همین سوئیتهای خوبه بدونه کولر که گازش رو زمینه و زیاد هم محقر نیست.... برات قسمت کنه که تو پاسداران یا حتی جردن باشه تا بدونی چه حالی داره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
آره والا، دعا کن، چون اگر بیای خونه زندگی ما رو ببینی محقر بودن رو میفهمی نه خونه خانم جهانگیری رو، بعدم مگه تیغ رو گردنش گذاشته بودن که بره تو اون خونه بدون کولر که تازه انقدر هواش رو دارن که به خاطرش صاحب خونه اش میاد مصاحبه هم میکنه، یا گازش مگه برای این رو زمین نبوده که معلوله و نمیتونه بایسته، بعدم خوش به حالش که دو تا یخچال داره و خونه اش شومینه و دکور هم داره
United States of America
نازی جون
۱۳:۴۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
الان موضوع چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوب بابای بچه اومده بچه شو برده.نمی خواد دست کسی باشه که دخترشو بدون اجازه برده ماه عسل.این همه حرف و حدیث چیه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۱۴:۱۰ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
جناب سهرابی همه جا ادعا کرده که خانم جهانگیری پرستاره دخترش بوده و هزینه نگهداری میگرفته ! آقای مدعی العموم من باب اطالع عرض کنم که کسی که برای بچه اش پرستار میگیره اولا باید یه پرستار سالم بگیره که بدونه طرف میتونه از بچه اش خوب مراقبت کنه و خودش احتیاج به کمک خوانواده اش نداره_ کمک کردن برادر جهانگیری برای نگهداری از فاطمه_ در ضمن همه هزینه هاش رو بده نه نیمی از پول پیش منزلی که کرایه شده! گفتی جهانگیری اول معلول نبوده و بعد شده! چرا بعد از اینکه فهمیدی معلول شده نرفتی بچه رو بگیری و الان که موضوع رسانه ای شده و کسایی که به اسم فاطمه ازشون کمک میگرفتی فهمیدن که پولشون تو جیبه چه کسی میرفته فهمیدن تو کی هستی مدعی شدی و خواستی بچه بگیری؟ اونم با اطلاع ثانیه یه ثانیه رسانه ها!!! مطمئن باش به زودی ثابت میشه که تو که حتی یارانه فاطمه رو به جهانگیری نمیدادی چطور حق پرستاری این خانم رو میدادی؟!!!! راستی آقای سهرابی گفتی جهانگیری تا یکسال پیش با برادرش زندگی میکرده و .... تو به خودت شک داشتی که با وجود اون همه آدم حتی ماهها به بهانه نامحرم بودن با جهانگیری به دیدن دخترت نمیرفتی؟ یا مادر و خواهر یا خاله یا عمه نداشتی که باهاشون یه خونه زنه به قوله خودت نا محرم نری و باقی ماجرا....!!! برات متاسفم حداقل این بار موقع جواب دادن بیشتر فکر کن که چه دروغهایی بگی و خودت رو تبرعه کنی...
Iran (Islamic Republic of)
جوابیه
۱۱:۳۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
من پدر فاطمه نبودم که این پیام ها رو به عنوان مطلع گذاشتم، اونطور هم که پدر فاطمه در تنها مطلبی که رسانه ای کرده بود که حتی دیگه رو سایت اصلی (برنا) هم نیست به نظرم گفته بود که اولش معلول نبود منظورش ویلچری بودنش بوده، و الا ده سال پیش هم خانم جهانگیری با عصا راه میرفته بعدشم گفت که چون به هم وابسته بودن و به علت معلول بودن بیشتر هم دیگر رو درک میکردن وگذاشته فاطمه پیش اون خانم باشه، عدو شود سبب خیر، برنامه ماه عسل باعث شد که پدرش مطالبی رو بفهمه، من در مورد پرداخت حقوق ریزش رو نمیدونم، ولی حتماً حساب بانکی این خانم مشخص کننده است، اگر هم کار به دادگاه بکشه به نظر من نهایت جرم آقای سهرابی ممکنه این باشه که به اندازه کافی حقوق به خانم جهانگیری نداده ولی نه اینکه حق پدریش سلب بشه، منم برای شما و خانم جهانگیری متأسفم که بازم ندانسته دارید حرفی میزنید، الانم حداقل باید جواب من رو اون دنیا بدید که به دروغ میگید پدر فاطمه هستم. در ضمن من مطمئنم آقای سهرابی به خودش شک نداشته بلکه رفتارای خانم جهانگیری طوری بوده که جرأت نمیکرده تنها اونجا بره
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۱:۵۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
خوب خودتون رو لو میدید، برو مدرکت رو رو کن که پدر فاطمه به نام اینکه فاطمه پشتوانه نداره از مردم پول میگرفته، پس حتماً خانم جهانگیری این کار رو میکرده که حالا مردم فهمیدن پدر داشته، این خانم جهانگیری بوده که میگه به خاطر اینکه فاطمه پشتوانه داشته باشه قولنامه خونه رو به اسم فاطمه نوشتم، حالا که معلوم شد پدر داره پس اسمش تو شناسنامه پدر هست و از پدرش بهش ارث میرسه، پس تو نگران پشتوانه فاطمه نباش، بعدم مگه خود جهانگیری نباید زندگی خودش رو هم اداره کنه، مگه به صرف پرستار بودن فاطمه یا به قول خودش مادر رضایی بودن که من نمیفهمم مگه بچه رو شیر داده که گفته مادر رضاییش هستم همه هزینه های زندگی اش رو پدر فاطمه باید تأمین کنه، منم برای تو متأسفم که فکر نکرده حرف میزنی، بعدشم موضوع رها نکردن فاطمه بوده که جهانگیری در برنامه ماه عسل عنوان کرد نه شمردن ایکه چند بار دیدنش میرفته، اصلاً شما درست میگید پدرش کوتاهی کرده، حالا هم به کوتاهی خودش پی برده و به گفته جهانگیری تو مصاحبه بعدی اونو به مشهد برده، پس دیگه چی میگید
United States of America
مه لقا
۱۳:۳۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
کاش شما خودت رو معرفی می کردی تا از صحت یا دروغ حرفات مطلع می شدیم.ممکنه شما خود خانم جهانگیری باشی.تا هر دو طرف رودرروی هم ننشینند قضیه روشن نمی شه.از سایت مربوطه خواهشمندیم با پدر فاطمه هم صحبت کند .هر چند که ایشان گفته اند به خاطر فاطمه دنبال جنجال و بحث نیستند.ولی اصل ماجرا کار اشتباهی است که خانم جهانگیری کرده و بدون اجازه دختر مردم رو رسانه ایی کرده
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
آشنا جان .شما که آشنای پرستار هستی.فامیلتون گفته که شرایط نگهداری فاطمه در مشهد به خاطر مباحث پزشکی مقدور نبوده.این که حرف فامیلتون هس نه مطلع
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۰۸:۰۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
دقیقاً درست میگی درخصوص اینکه اونا که به فاطمه کمک میکردن حالا فهمیدن پولشون تو جیب یه خانم دروغ گویی میرفته، چرا راجع به حرفهای دیگه پدر فاطمه سخن نمیگی، چرا از خانم جهانگیری نمیپرسی چه جوری و کجا فاطمه رو از پدرش گرفته، چرا نمیپرسی اون یک سالی که رفته بوده ورامین فاطمه پیش کی بوده که هم به پدرش دروغ میگفته و هم الان میگه جدایی از فاطمه روز مرگه منه، اگه اینطوری بود الان یه سنگ قبر تو بهشت زهرا به اسم ایشون بود که تاریخش ماله دو ساله پیشه، چرا نمیرید تحقیق کنید که الان فاطمه داره چه جوری زندگی میکنه و شما براتون زندگی فاطمه مهم تره یا خانم جهانگیری، البته مشخصه که خانم جهانگیری برای تو مهم تره چون معلوم نیست چه نسبتی باهش داشتی و لابد پول هایی که از مردم میگرفته رو با تو تقسیم میکرده که انقدر ناراحتی که دیگه نه تنها از پول پدر فاطمه خبری نیست بلکه از کمک های مردم هم خبری نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
مطلع قبلی 2
۱۱:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
یک مطلب از قلم افتاد خانم جهانگیری تا حدود 2 سال پیش در یک طبقه در منزل برادرشان سکونت داشته اند و خانواده محترم برادرشان هم حدود 15 ماهی که فاطمه را بدون حضور خانم جهانگیری در منزل خود نگهداری می کردند بدون دریافت هیچ هزینه ای از پدرش اینکار را انجام میدادند و اینگونه نیست که ایشان نتوانند یک ثانیه از فاطم دور زندگی کنند و در آن 15 ماه و کلاً در آن حدود 9 سال هزینه ها صرفاً به صورت دستی و یا به حساب بانکی خانم جهانگیری ریخته می شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
فقط ذکر بی رحمی خود یک نوع بی رحمی است. اگر دقت کنید محترم بودن ایشان هم قابل ذکر است که در یک سالی که خانم جهانگیری به تنهایی با فاطمه زندگی میکرده به منزل زن نامحرم تنها نمیرفته و همچنین به منزل خود نمی آورده و در مشهد هم خرج هتل کم نیست که ایشان آنان را به جای خانه به هتل میبریده
United States of America
اکبر
۱۷:۱۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
موافقم.چرا عجولانه تصمیم می گیریم ما آدما
United States of America
فاطمه
۱۷:۳۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
انشالله فاطمه عزیز شفا کامل پیدا کند
Iran (Islamic Republic of)
مطع قبلی
۱۰:۱۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
درخصوص رضایت نامه هم همانطور که تاریخ آن را مشاهده می کنید مربوط به 25/8/87 است یعنی زمانی که فاطمه 4 بوده نه وقتی یک سال و نیمه بوده که خانم جهانگیری می فرمایند و اصلاً بهزیستی آنان را به محضر معرفی نکرده بلکه چون پدر فاطمه کم کم مجبور بوده به مشهد انتقال مکان یابد به جهت آنکه اگر حادثه غیر عمد برای فاطمه پیش آماده نسبت به خانم جهانگیری ادعایی نداشته باشد و برای مسائل درمان اورژانس در ییمارستان می بایست پدر یا مادر بچه حضور داشته و امضاء بدهند این رضایت نامه -نه حضانت نامه- را در محضر یکی از دوستان خود تنظیم کرد که متأسفانه به این شکل از آن استفاده شد و حتی طریقه آن هم معرفی از طرف بهزیستی گفته شد. شما هرجای قانون را مطالعه فرمایید به این مضمون چیزی یافت نمی کنید که کسی بتواند حضانت فرزند خود را در دفترخانه اسناد رسمی به فردی بدهد بلکه مراجع ذیصلاح هستند که می توانند این کار را انجام دهند و بچه خانه و یا ملک نیست که به این صورت به کسی واگذار شود. فقط امیدوارم به جهت روشن شدن اظهان کسانی که این سایت را دیده اند و پیگیری میکنند این دو نظر من هم بر روی سایت قرار بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
یک مطلع
۱۰:۰۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
بدون آگاهی کامل از تمامی وقایع نمیتوان قضاوت کرد، فقط به صرف نداشتن کولر در یک سوئیت مسکونی واقع در منطقه پاسداران تهران که بیشتر از نیمی از پول پیش آن را هم پدر فاطمه داده است نشان دهنده محقر بودن آن خانه نیست که از عکس ها می توان کاملاً متوجه شد، در خصوص عکس مربوط به آشپزخانه هم چون خانم جهانگیری معلول هستند پس قطعاً گاز باید روی زمین و به این شکل باشد نه مثل آشپزخانه های منزل افراد عادی. در مورد درمان فاطمه هم شما از کجا میدانید تا به حال کوتاهی شده فاطمه حدود 11 بار در مشهد و تهران مورد عمل جراحی چشم قرار گرفته است. امیداوارم مردم ما قضاوت های عجولانه نداشته باشند و بی رحم نشان دادن کسی را به این سادگی به زبان نیاورند چون باید در درگاه الهی پاسخگو باشند. شایان ذکر است برادر بزرگوار خانم جهانگیری و خانواده محترمشان بیشتر از خانم جهانگیری برای فاطمه زحمت کشیده اند ولی ایشان اجر معنوی را به اجر دنیوی ترحیج داده و می دهند و همسایه های آنان واقف تر از صاحب خانه کنونی فاطمه هستند چون ایشان به خاطر مدرسه فاطمه یک سال است در آنجا سکونت دارند برای من که مطلع هستم ایشان فاطمه را در بیمارستان و به این صورت که عنوان می کنند تحویل نگرفته اند و خانواده برادرشان هم کاملاً در جریان هستند لذا برای ایشان متأسفم که همچنان به این دروغ خود پافشاری می کنند هرچند نمیتوان از محبت ها و زحمت هایی که برای فاطمه کشیده اند چشم پوشی کرد.
United States of America
سارا بانو
۱۷:۰۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
خانم جهانگیری اجر کار خودت رو از بین نبر.اگه واقعا فاطمه رو دوستا داری چرا نمی ری مشهد.در صورتی که خودتان در مصاحبه پفته اید پدر فاطمه شما را به سکونت در مشهد فراخوانده.ولی باز یه حرف متناقض می زنید که گفته شما مشهد نیایید.دنیا ارزش نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
پدر ایشان بی رحم است باید فاطمه را درمان کند
United States of America
سوگل
۱۷:۰۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
شما اگر در چنین موقعیتی قرار بگیری باید ببینیم چند مرده حلاجی عزیزم که به این راحتی از واژه بی رحم استفاده می کنی.خدایا ما را ببخش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
مناسفم که همه نظرات رو نمیذارید وفقط اونایی رو قرار میدید رو سایت که خبر شما رو تایید میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
نباید عجولانه قضاوت کرد حقیقت فقط وقتی روشن می شود که پدر و خانم جهانگیری باشند و هر کدام از خود دفاع کنند نه اینکه هر کدام جداگانه مدارک رو کنند، نظر من این است که حتی ممکن است پشت این کار آقای علیخانی باشد چون گفته بوده از این پدر چهره بی رحمترین پدر را خواهد ساخت و الان در نظر خوانندگان این سایت چنین شده است. البته نه آقای علیخانی و نه سایت ها نمی توانند قضاوتی داشته باشند در نهایت مراجع قانونی هستند که می توانتد چیزی را اثبات کنند و پدر فاطمه هم در سایت برنا گفته بوده به خاطر سلامت روحی و جسمی فاطمه از ادامه کش مکش خوداری می کند.
United States of America
ناصر
۱۷:۰۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
من هم با شما موافقم.به نظرم شما به عنوان یک فرد تحصیلکرده حرف زدید.نه یک شخص عادی و چشم به دهن مردم
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن
۱۱:۰۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
واقعا اوج ایثار و رذالت را توامان می توان دید
United States of America
raha
۱۷:۰۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
چرا این جوری حرف می زنید.ما مردم فقط منتظریم یکی یه چیزی بگه.چرا به این راحتی پدر رو محکوم می کنید.در صورتی که از واقعیت جز خدا کسی خبر ندارد.به نطر شما پرستار خیانت در امانت نکرده که بدون اجازه بچه رو به صدا و سیما برده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۱:۲۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
واقعا مرسی که واقعیت رو روشن کردین تا اسم ماه عسل رو مثل بعضیا خراب نکنید
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
چرا شیرین بانو نمی رن مشهد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شیرین بانو به پدر فاطمه حق بده عزیزم.شما خیانت در امانت کردی...اون بچه پدر داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
بقیه نظرات و مصاحبه بعدی و تناقض گویی ها رو هم خوندی که بفهمی واقعیت چیه و ماه عسل و جهانگیری چی کار کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
با سلام سرکار خانم فاطمه جهانگیری
اجرکم عندا...
United States of America
یونس
۱۷:۱۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
این که رضایت نامه است نه حضانت نامه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
ALIKHAANI TAHVIL BEGIRE ,BAAYAD OON PEDARO SARE JASH BESHOONAND VA JAAYE IN KHAANOM VA TELEFONHASHOON RAA AVAZ KONAND ,,,SHABAKEYE SE IN VAZIFE RAA DARAD ,VAGARNE MISHE ESTEFADEYE ABZARI AZ MARDOM E ZA-EEF ,
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
رحمت و درود خدا بر تو شیر زن خدا .زنانی مثل تو ابروی تمام مادران و زنان دنیا را خریده اند خدا اجرت دهد ای مهربانترین
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
آقای علیخانی از مشکلات ایجاد شده خبر داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امین طاها
۲۳:۰۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
ماشین
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۱۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
سلام
ميخواستم بدونم ميشه اين قالبتون رو براي وبم ترجمه كنم؟
لينك شمارو آخر قالب ميزارم حتما.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
خدا سنگ دلی را از همه ما دور کن !
حالا که این خانم لطف کردند و هم فاطمه از لحاظ عاطفی به ایشان وابسته شده حتما پدرش قصد جدا کردن این دو را دارد ...
خدایا به دل های ما رحم و مروت عطا فرما ....
United States of America
FARIBA
۱۶:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
اگر واقعا اینچنین است پس چه طور فاطمه ایی که تا به حال پدرش را هر هفت ماه فقط 5 دقیقه می دیده پیش پدرش دوام آورده؟؟؟؟متاسفم برای قضاوتهای غلط
United States of America
فرهاد از شیراز
۱۷:۲۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
پدر عزیز از این تهمتها نرنج.ما عادت داریم به تهمت زدن.تا برای خود این مردم چنین مشکلی پیش نیاد درکت نخواهند کرد.توکلت به خدا باشد .دست خدا از هر دستی بالاتر است.ما مردم العفو العفو رو در شبهای قدر فراموش کردیم.تهمت زدن آسان ترین روش است