مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات فوتبال چمنی جام رمضان ویژه بسیجیان با حضور شهردار منطقه4 و مقاومت بسیج منطقه معاونان بازرسی و تربیت بدنی سازمان شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس علیرضا جاوید شهردار منطقه4 در مراسم اختتامیه این مسابقات ضمن تشکر از حوزه مقاومت بسیج و اداره تربیت بدنی منطقه در برگزاری این مسابقات در شب‌های ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری اینگونه مسابقات تاثیر مثبتی در روحیه کارکنان خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این مسابقه که با نام جام رمضان و با حضور 19تیم از نواحی 9گانه، معاونت‌ها، شورایاران، و حوزه‌های بسیج در زمین چمن مصنوعی روباز پارک جنگلی لویزان آغاز شد و با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

شهردار منطقه4 افزود: با توجه به نقش کلیدی ورزش در سلامتی جسم و روح افراد، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، روحیه جهادی کارکنان را در ادامه خدمات بهینه به شهروندان بالا می‌برد و باید در طول سال اینگونه مسابقات تداوم یابد.

وی اظهار داشت: رده‌بندی بین تیم‌های ناحیه 7 و موتوری سبک برگزار شد که تیم ناحیه 7 با نتیجه 3 بر1 بر تیم موتوری سبک غلبه کرد و به مقام سوم دست یافت.

همچنین در دیدار نهایی این مسابقات که بین ناحیه 3 و تیم اداری و مالی برگزار شد تیم ناحیه 3 با پیروزی قاطع 4 بر 0 پیروز شد و به مقام اول دست یافت.

گفتنی است جوایز تیم‌های اول تا سوم توسط شهردار منطقه، معاونان بازرسی و تربیت بدنی سازمان بسیج شهرداری تهران و فرمانده حوزه بسیج منطقه اهدا شد.

شایان ذکر است جایزه گلزن برتر به آقای حکم‌آبادی از تیم ناحیه 7 و جام تیم اخلاق به تیم ناحیه 9 اهدا شد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار