برگزاری ویژه برنامه‌های عید سعید فطر در منطقه 4

شهردار منطقه 4 از اجرای ویژه برنامه‌های عید سعید فطر در محلات با محوریت مساجد خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علیرضا جاوید شهردار منطقه 4 با اعلام آمادگی کامل این منطقه جهت برگزاری مراسم با شکوه عید فطر گفت: این منطقه برنامه‌های متعددی برای روز عید فطر در محلات منطقه در نظر گرفته است که بر پایی ایستگاه‌های صلواتی جهت پخش شربت و شیرینی و برپایی غرفه‌های محصولات فرهنگی بخشی که از آن‌هاست.

به گفته وی نماز عید فطر در مساجد محوری محلات برای آن  دسته از سالمندانی که توانایی رفتن به مصلای امام خمینی(ره) را ندارند برگزار می‌شود و اقلام فرهنگی در بین نمازگزاران توزیع می‌شود.

جاوید در ادامه با اشاره به آذین بندی میادین و معابر ساختمان‌های اداری به مناسبت این عید اظهار داشت: در آستانه عید فطر ضمن پاکسازی عمومی معابر و ساختمان‌های شهری، میادین و خیابان‌های اصلی آذین بندی و نور پردازی خواهد شد.

شهردار منطقه 4 به ویژه برنامه‌ عید سعید فطر در بوستان پلیس اشاره کرد و افزود: این برنامه همزمان با پایان ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در دو شب متوالی در حمل برگزاری برنامه‌های فرهنگی بوستان پلیس برگزار می‌شود و طی آن چهره‌های فرهنگی، مذهبی و نخبگان شاخص منطقه حضور خواهند داشت.

وی با اعلام  این که این برنامه از رادیو تهران به صورت زنده پخش خواهد شد گفت: در این برنامه هنرمندان به نام موسیقی و رادیو و تلویزیون حاضر خواهند بود تا اوقات خوشی برای شهروندان حاضر در بوستان فراهم شود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: غرفه ، محصولات ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار