"بهزاد خداداد" با تيم ارس به ليگ تكواندو می آید

قهرمان سابق تكواندوي جهان با تيم منطقه آزاد ارس وارد ليگ دسته اول نقش جهان 93 مي شود.

بهزاد خداداد سرمربي تيم تكواندوي منطقه آزاد ارس در گفتگو با خبرنگار ورزش باشگاه خبرنگاران عنوان كرد: امسال با تيم منطقه آزاد ارس در رقابت هاي ليگ دسته اول نقش جهان حاضر مي شويم و هدفمان صعود به رقابت هاي ليگ برتر است.

وي افزود: بازيكنان خوبي جذب تيم شده اند. از باشگاه جوانه كاوه رضايي، ميلاد عباسي و محمد سليماني را به خدمت گرفته ايم و از دانشگاه آزاد مهدي غفاري به تيم ما آمده است. در نظر داريم بازيكنان ديگري تا شروع فصل جذب كنيم تا با آماده كردن يك تيم خوب براي ليگ برتر سال آينده آماده شويم.

وي با بيان اينكه به دنبال كسب نتيجه مناسب و مطلوب از رقابت هاي ليگ نقش جهان است،‌ گفت: حدود يك ماه و نيم ديگر و قبل از بازي هاي آسيايي اينچئون، ليگ نقش جهان آغاز مي شود و ما تركيبي از بازيكنان قديمي و خوب براي اين ليگ آماده مي كنيم. مهره هاي خوبي در اختيار داريم، ضمن آنكه احسان حجي زواره نيز مربي تيم ارس انتخاب شده است.

خداداد با اشاره به ميزباني منطقه آزاد ارس در ليگ نقش جهان مي گويد: قرار است در ليگ نقش جهان ميزباني هم بپذيريم. حمايت خوبي مي شويم و اميدواريم بتوانيم اين تيم را در ليگ تكواندو حفظ كنيم.

مربي تيم تكواندوي جوانه تهران درباره ادامه همكاري با اين تيم هم افزود: همچنان با جوانه همكاري دارم و در خدمت اين تيم در ليگ هاي كشوري هم هستم. در مربيگري مديون رحيم صالحي سرمربي و مدير تيم جوانه هستم و از كمك ها و راهنمايي هايش استفاده مي كنم. ضمن آنكه با سيدنعمت خليفه سرمربي تيم دانشگاه هم تبادل نظر دارم و او هم با من همكاري مي كند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تکواندو ، خداداد ، ارس ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار