معاون گردشگری استان کرمانشاه از کلیه هنرمندان و فعالان عرصه گردشگری استان دعوت کرد که در اولین جشنواره مشارکت ملی گردشگری بارویکرد اقتصاد و فرهنگ شرکت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛محمدرضا ستایش فر گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کشور به منظور بزرگداشت روزجهانی گردشگری (5مهر1393) اولین "جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد اقتصاد و فرهنگ" را با مشارکت سازمانها، موسسات دولتی و خصوصی و فعالان مردمی حوزه گردشگری برگزار می کند. 

ستایش فر در خصوص حوزه های پذیرش آثار و طرحها نیز افزود: طراحی لگو و لگوتایپ که معرف گردشگری کشور باشد، ایده های نو (بنیادی و کاربردی که در جذب گردشگران خارجی، ساماندهی گردشگری داخلی، و ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری موثر باشد، اینفوگرافی، مجموعه عکس گردشگری (جاذبه های فرهنگی(مادی و معنوی)، جاذبه های طبیعی، جاذبه های انسانساخت و زیرساختهای گردشگری)، کلیپ(آوا و نما)، فیلم کوتاه مستند(7 تا 10 دقیقه ای) مرتبط باگردشگری و وبلاگ نویسی نیز از جمله حوزه های پذیرش آثار و طرحها در این جشنواره می باشد.

وی در خصوص نحوه ثبت نام در سایت جشنواره و شرکت در آن، گفت:  دریافت اثر از طریق سایت جشنواره به نشانی اینترنتی www. Irantourismfestival.com.ir و  همچنین ارسال به دبیرخانه جشنواره انجام خواهد شد. 

معاون گردشگری استان کرمانشاه مهلت ارسال آثار به این جشنواره ملی را تا تاریخ 31 مرداد ماه 1393 اعلام کرد.

برچسب ها: کرمانشاه ، جشن ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.