به مناسبت عید سعید فطر مرکزخلیج فارس با ۳ ویژه برنامه شکرانه ، عید عاشقان و ماه رویایی مهمان خانه های هرمزگانیها می شود.

 

به گزارش  خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس  برنامه « شکرانه » صبح عید سعید فطر از رادیو مرکزخلیج فارس پخش می شود و به موضوع اطلاع رسانی برگزاری نماز عید فطر در بندرعباس و شهرستانها و نیز به موضوع میزان و احکام فطریه می پردازد.

این برنامه درساختار کلامی با مدت زمان ۱۲۰ دقیقه روز عید فطر از ساعت ۶ تا ۸ صبح پخش خواهد شد .

گزارش از محل برگزاری نماز عید فطر ، مباحث کارشناسی ، گزارش تلفنی از شهرستانها ، تلفن و پیامک بخشهای این ویژه برنامه است که غلامرضا رضوی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

همچنین رادیو مرکزخلیج فارس ویژه برنامه « عید عاشقان » را به مناسبت عید سعید فطر تدارک دیده است که در دو قسمت در تعطیلات عید سعید فطر با حال و هوای شاد و مفرح پخش می شود .

« عید عاشقان » به مسائلی همچون کمک به همنوعان ، اکرام مستمندان ، آداب و مناسک دینی مربوط به عید فطر می پردازد .

این برنامه در دو قسمت ۱۸۰دقیقه ای به تهیه کنندگی فدایی و ایرانمنش تهیه شده است.

سیمای مرکزخلیج فارس نیز بمناسبت عیدسعید فطر ویژه برنامه « ماه رویایی » را در دو قسمت ۶۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی عبدالمهدی ذوالفقارپور در نظر گرفته است که در دو روز تعطیلی عید سعید فطر به صورت زنده از سیمای خلیج فارس پخش خواهد شد.

این برنامه زنده تلویزیونی در ساختار ترکیبی نمایشی تولید و پخش می شود و به موضوع جشن و آئین های عید سعید فطر و پوشش نماز عید فطر در سطح شهر بندرعباس می پردازد.
انتهای خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.