با هدف کشف نخبگان ورزشی؛

تفاهم نامه همکاری فدراسیون های اسکیت و ژیمناستیک تدوین می شود

مسئولان فدراسیون اسکیت و ژیمناستیک با هدف کشف نخبگان ورزشی نشست مشترکی را برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این نشست که دیروز و در محل فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد فریبا محمدیان و فروغ فتاحی رییس و نایب رییس بانوان فدراسیون اسکیت با درویش زاده رییس فدراسیون ژیمناستیک دیدار و گفت و گو کردند. 

در این نشست در خصوص راهکارهای موجود کشف نخبگان ورزشی بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید گروه های کارشناسی پس از بررسی‌های نهایی پیش نویس تفاهم نامه همکاری را آماده کنند تا پس از تایید نهایی عملیاتی شود. 

محمدیان پس از این نشست گفت: ورزش در دنیای امروز با علم عجین شده است و اگر بخواهیم در مسیر رو به جلو حرکت کنیم چاره ای نداریم جز این که از داشته‌های علمی به خوبی استفاده کنیم. پس از مطالعاتی که از اطلاعات ورزشکاران قهرمان جهان به ویژه نامداران اسکیت به دست آوردیم به این نتیجه رسیدیم که برترین‌های جهان، پایه و اساس کار خود را از ژیمناستیک آغاز کرده اند و با توجه به این که رشته اسکیت و ژیمناستیک در بسیاری از فاکتورهای جسمانی هم پوشانی دارند، این نشست با همین محور برگزار شد که با آینده نگری طرفین نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. 

رییس فدراسیون اسکیت تصریح کرد: هدف ما یک کار مشترک است، واقعیت این است که طول عمر قهرمانی در رشته ژیمناستیک کوتاه تر از اسکیت است و ما در نظر داریم نخبگان و ورزشکاران مستعدی را که می توانند در آینده برای اسکیت ایران افتخار آفرین باشند، شناسایی کرده و با برنامه ریزی مناسب تا قهرمانی، آنها را همراهی کنیم. 

وی ادامه داد: با اجرای این تفاهم نامه ورزشکارانی که به اسکیت وارد می شوند از نظر آمادگی جسمانی شرایط بسیار مطلوبی دارند و می توانند مسیر دستیابی به اوج قهرمانی خود را کوتاه نمایند. 

محمدیان تاکید کرد: این تفاهم نامه پس از بررسی‌های نهایی کارشناسان و قطعی شدن موارد مطرح شده در آن از طریق سایت فدراسیون به اطلاع همگان خواهد رسید. 

انتهاي پيام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.