همزمان باروزهای پایانی ماه مبارک رمضان، جشن گلریزان به همت مسئولان استانی و شهرستانی و نیکوکاران در مجتمع خدمات بهزیستی حورا شهر رودهن برگزار شد.

مشاور مدیرکل سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اهمیت گام نهادن در کار خیر و خدا پسندانه اظهار کرد: فرزندانی که در مراکز نگهداری کودکان بد سرپرست بهزیستی نگهداری می شوند امانت هایی هستند که وظیفه ما است در حفظ و حراست از آنان تلاش کنیم تا فردای روشن و درخشانی را داشته باشند.

یوسف رضایی اظهارداشت : کودکان بد سرپرست هم در ساختن آینده کشور نقش دارند و نقش بهزیستی در حمایت از آنان حایز اهمیت است زیرا آنان در آینده وارد جامعه می شوند و باید آماده حضور را داشته باشند.

وی برگزاری جشن گلریزان در راستای کمک به نیازمندان را از بهترین جشنها در پیشگاه الهی دانست و گفت: کمک به همنوع و شخص آسیب دیده و گرفتار، وظیفه ذاتی هر انسان است و اجر و مزد آن نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

همچنین معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کارکنان بهزیستی با عشق وعلاقه وافری به گروه هدف، زنان سرپرست خانوار، معلولان و ... خدمت رسانی می کنند که این نشان از داشتن قلبی پاک و نیت الهی است.

ملیحه تقی پور افزود: انسان اگر بخشی از مال خود را به عنوان کمک و عمل نیک در راه الهی هزینه کند، عملش مصداق آیه شریفه ˈجاهدو اهداءکم کما تجاهدون اعدائکم؛ باهوای نفستان مبارزه کنید همانگونه که با دشمنان بیرونی تان مبارزه می کنیدˈ، خواهد شد.

پانزده فرزند بدسرپرست در مرکز شبه‏ خانواده حورا شهر رودهن با کمک نیکوکاران این منطقه نگهداری می شوند./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.