مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران از آمادگی این استان برای میزبانی از گردشگران در موج دوم سفر تابستانه است.

دلاور بزرگ نیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: همزمان با عید سعید فطر و آغاز دوردوم سفرهای تابستان، میزبان خیل عظیمی از گردشگران هستیم.

وی از پیش بینی برنامه های متعدد برای استفاده گردشگران در مازندران خبر داد و افزود: دو کنسرت موسیقی سیروان خسروی و محمد علیزاده به ترتیب 8 و 9 مرداد ماه در شهرستان چالوس و ساری برگزار می شود.

بزرگ نیا، نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات را از جمله برنامه های فرهنگی ایام تعطیلات آینده برشمرد و تصریح کرد :همجواری این نمایشگاه با چشنواره موسیقی اقوام ایرانی و به نمایش گذاشتن بخشی از زندگی عشایری به صورت زنده می تواند برای گردشگران جالب توجه باشد.

وی با بیان اینکه باید هر چه سریع تر از نگاه سنتی گردشگری خارج شویم گفت:علاقمندی مسافران و تنوع استانها می طلبد برای جذب گردشگران راهکارهای مناسبی ارائه کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با توجه به اینکه مازندران استانی برخوردار از مواهب طبیعی و خدادادی است، افزود: باید در تمامی زمینه ها از جمله میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خود را ارتقا دهیم.

وی به جذب گردشگر، حفظ و از دست ندادن وضعیت موجود برای برنامه ریزی مطلوب دانست و گفت: تدوین برنامه های فرهنگی و مفرح بهترین راهکار برای افزایش حضور و مدت اقامت گردشگران است.

بزرگ نیا گفت: تیم های نظارتی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران در سراسر استان ویژه این ایام بر نحوه خدمت رسانی بهتر به گردشگران در مراکز اقامتی و پذیرایی نظارت دارند.

وی از مردم خواست در صورت بروز هرگونه تخلفی موارد را به سامانه 09669 گزارش کنند./ز

برچسب ها: مازندران ، میزبان ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.