معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از رویکرد این مرکز در حمایت از پایان‌نامه و رساله دکتری مرتبط با حوزه مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علی فرهادی در جلسه کمیته تالیف و ترجمه با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه و گسترش تحقیقات و مطالعات حوزه مدیریت شهری و حمایت از ظرفیت‌های پژوهشی و بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشگاه‌ها و تشویق دانشجویان به انجام تحقیقات از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه مدیریت شهری حمایت به عمل می‌آورد.

وی ادامه داد: مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در راستای دستور العمل شهرداری پایتخت در حمایت از پایان‌نامه های دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی اقدام به انعقاد قرار داد با دانشگاه‌های معتبر کشور نموده‌اند و در سال 1392 از تعداد 134 پایان‌نامه حمایت کرده است  و چنانچه موضوع پایان‌نامه‌ای به تصویب کمیته مربوطه برسد مطابق آیین‌نامه موجود از دانشجو و استاد راهنمای وی حمایت می‌گردد.

معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران اضافه کرد: از تعداد پایان‌نامه‌های حمایت شده در سال 1392، 36 عنوان در مقطع دکتری و تعداد 98 عنوان در مقطع کارشناسی ارشد بوده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار