رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان اهر از تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی بودن 69 درصد جمعیت شهرستان اهر معادل 88 هزار نفر خبر داد.

داود ایزدخواه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز با اشاره به اینکه 88 هزار نفر در شهرستان اهر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: این رقم معادل 69 درصد از کل جمعیت اهررا شامل می شود و از این نظر نسبت در میانگین کشوری وضعیت مطلوبی داریم.

کارشناس تامین اجتماعی افزود: تعداددو هزار و یکصدنفر مستمری بگیر تحت عنوان بازنشسته، از کار افتادگان و بازماندگان از کار هستند.

وی گفت: اداره تامین اجتماعی شهرستان اهر به عنوان یکی از ادارات زیر مجموعه فرمانداری اهرمی باشد که در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر شد.

ایزدخواه در تشریح رتبه های کسب شده توسط این شعبه، گفت: شعبه تامین اجتماعی اهر در عملکرد سال 92 موفق به کسب رتبه اول کشوری در بین 110 شعب تیپ 3 سازمان شده است که نشان از تلاش شبانه روزی همکاران عزیز و تلاشگر این شعبه دارد.

"رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان اهر" مبلغ پرداختی به بیمه شدگان بیکار را 22 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:این مبلغ در راستای کمک به تامین زندگی افراد بیکار بوده و امیدواریم با افزایش امکان اشتغال، این میزان روز به روز کاهش یابد.

به گفته وی، در سال گذشته اداره تامین اجتماعی شعبه اهر به افراد تحت پوشش این سازمان بالغ بر 1 میلیارد و 530 میلیون ریال کمک هزینه خرید مسکن پرداخت کرده است.

کارشناس تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان به تمامی تعهدات خود در جهت پرداخت هزینه برای افراد تحت پوشش خود عمل می کند، گفت: پرداخت غرامت دستمزد ایام بیکاری، پرداخت دستمزد ایام بارداری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه پزشکی و پرداخت کفن و دفن از طریق شعبه اهر به مستمری بگیران صورت دائمی انجام می شود.
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: پوشش ، تامین ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.