نرخ تلفات جاده ای در کشور ما حدودا 20 نفر به ازای هر 100 هزار نفر است در حالی که این رقم در کشورهای توسعه یافته 6الی 7 نفر در 100هزار نفر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ، معاون دفتر عمرانی استانداری سمنان گفت: محور قم- گرمسار تا پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری نهایی می رسد.
پرهام جانفشان عراقی،در کمیته بررسی وضعیت راههای استان اظهار کرد: ایران از حیث تلفات جاده ای در شمار پنج کشور نخست جهان است.
وی ادامه داد: نرخ تلفات جاده ای در کشور ما حدودا 20 نفر به ازای هر 100 هزار نفر است در حالی که این رقم در کشورهای توسعه یافته 6الی 7 نفر در 100هزار نفر است.
معاون دفتر عمرانی استانداری سمنان،بر ضرورت پیگیری مصوبات گذشته این کمیته تاکید کرد و گفت: حل مشکلات ترافیکی نیازمند ریزبینی و نگاه موشکافانه و دقیق است و لذا در این حوزه باید به کوچکترین مسائل نیز توجه نشان داد.
جانفشان، الزام فعالان راهداری به گذراندن دوره های تخصصی را امری لازم و ضروری دانست و افزود: آموزش، بخش مهم و اساسی کار ما در کمیته راههای استان است و لذا باید به آن توجه ویژه داشت.
وی بر هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط در حوزه راهها تاکید و خاطرنشان کرد: موازی کاری و خصوصا بخشی نگری آفتی است که در دستگاههای دولتی وجود دارد و لذا انتظار می رود که مسوولان به این مهم توجه جدی کنند.
معاون دفتر عمرانی استانداری سمنان همچنین در بخش دیگری بر ضرورت ساماندهی دستفروشان شهر دامغان تاکید کرد و خواستار رفع مشکلات محور فولاد محله مهدیشهر، پمپ بنزین کلاته رودبار شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.