نایب‌ رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: در اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان 16 کشتی‌گیر مازندرانی دعوت شدند.

سلمان قادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: از سوی رسول خادم سرمربی و مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان 38 کشتی‌گیر به اردو دعوت شدند که 16 ملی‌پوش از مازندران هستند.

وی تصریح کرد: این اردو از دوازدهم مرداد به مدت 10 روز تا 22 مرداد در خانه کشتی تهران با حضور کشتی‌گیران و مربیان برگزار می‌شود.

نایب‌ رئیس هیئت کشتی مازندران افزود: علی حاج‌آقانیا در وزن 57 کیلوگرم، مسعود اسماعیل‌پور و عباس دباغی در 61 کیلوگرم، سید احمد محمدی در 65 کیلوگرم، نیما الهی در 70 کیلوگرم، عزت‌الله اکبری و مرتضی رضایی در 74 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان، محمدجواد ابراهیمی و مجتبی کلیج در 86 کیلوگرم، رضا یزدانی، حامد طالبی‌زرین‌کمر و سینا غنی‌زاده در 97 کیلوگرم و کمیل قاسمی، سید رضا موسوی و عبدالله قمی در 125 کیلوگرم به عنوان 16 کشتی‌گیر مازندرانی در این اردو هستند.

قادری گفت: در این اردو مربیان سازنده کشورمان نیز حضور دارند که اصغر بذری و حسین نقیبی به عنوان دو مربی مازندرانی در کادر فنی کشورمان هستند.

وی در پایان با بیان اینکه کشتی‌گیران مازندرانی در مسابقات مختلف برون‌مرزی برای کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند، خاطرنشان کرد: از نکات قابل توجه این اردو عدم دعوت مهدی تقوی کشتی‌گیر مازندرانی وزن 65 کیلوگرم کشورمان بود.ش

برچسب ها: دعوت ، کشتی ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.