مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌رضوی از استقرار ٣٨٠‌پایگاه جمع‌آوری فطریه و کفاره در مشهد خبر داد.

علی‌اصغر حاجی‌نقی در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،  گفت: همچنین ٣‌هزار پایگاه جمع‌آوری فطریه و کفاره در سطح استان خراسان‌رضوی مستقر خواهد شد.

وی افزود: امسال نیز مانند سالهای گذشته، به‌محض اعلام دقیق روز عید فطر، پایگاه‌های کمیته امداد امام‌خمینی(ره) برای جمع‌آوری فطریه عام، سادات، کفاره عمد و غیرعمد سطح شهر مشهد و مساجدی که در طرح محله‌محوری با کمیته امداد همکاری می‌کنند، مستقر می‌شوند.

حاجی‌نقی با اشاره‌ به رقم یک هزار و ٥٠٠تومانی کفاره غیر ‌عمد برای هر روز و فطریه
٤‌هزار و ٥٠٠ تومانی براساس قوت غالب گندم، خاطرنشان کرد: صندوق‌های جمع‌آوری کفاره و فطریه با برچسب‌هایی از یکدیگر تفکیک شده‌اند و از هموطنان درخواست می‌کنیم به‌لحاظ اهمیت موضوع، هنگام انداختن وجوه به صندوق‌ها دقت کنند.

وی ادامه داد: این وجوه بعد از جمع‌آوری باتوجه ‌به الزام شرعی در رساندن فوری آن به نیازمندان، به‌سرعت و با توجه‌ به اولویت در میان مددجویان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌رضوی تصریح کرد: فهرست‌هایی از نیازمندان تهیه شده است که پس‌از جمع‌آوری فطریه به‌سرعت بین آن‌ها توزیع خواهد شد و امسال نیز مساجد هم توزیع خواهند کرد و گروه‌های نظارتی و مددکاری در مساجد مستقر است.

//انتهای پیام

برچسب ها: پایگاه ، فطریه ، کفاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.