ثریا قاسمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بهترین قضاوت کنندگان مردم هستند

بازیگر سریال "فاخته" درخصوص نحوه عملکرد و موفقیت این سریال با اشاره به وضعیت و امکانات و زمان در اختیار گروه بیان کرد: حداکثر توانمان را در ارائه یک کار موفق به کار برده‌ایم.

ثریا قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: به دلیل نداشتن وقت فراغت کافی و بازی در پروژه تلویزیونی فاخته سریال‌ها و برنامه‌های مناسبتی ماه مبارک رمضان را پیگیر نبوده‌ام.

بازیگر سریال فاخته در خصوص نحوه عملکرد و موفقیت این سریال بیان کرد: با وضعیت و امکانات موجود و با توجه به زمان در اختیار، همه عوامل این مجموعه تلویزیونی،‌حداکثر توانشان را در ارائه یک کار موفق به کار برده‌اند و این سوال که این سریال‌ها تا چه حد موفق بوده است، باید توسط مخاطبان به آن پاسخ داده شود زیرا آنان بهترین قضاوت‌کنندگان هستند.

مجموعه تلویزیونی فاخته به تهیه کنندگی داوود قچاق و کارگردانی محمود معظمی ویژه ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 23و45 دقیقه از شبکه دوم سیما پخش می‌شود. که در آن ثریا قاسمی، عبدالرضا اکبری، کمند امیرسلیمانی، شهرام عبدلی، فریبا نادری، نگین معتضدی، فرخ نعمتی، رحیم نوروزی، متین ستوده، سپیده کاشانی به ایفای نقش می‌پردازند.


انتهای‌ پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار