لرستان/

تخفیف ۵۰ درصدی پروانه ساخت برای متقاضیان نوسازی مسکن

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: همه متقاضیان واجد شرایط، نوسازی مسکن در بافت فرسوده، از شهرداری های استان ۵۰ درصد تخفیف پروانه ساخت می گیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ مجید کیان پور افزود: ریزانگی، نفوذ ناپذیری و عدم پایداری سه شاخصه اصلی بافت فرسوده است و لرستان دارای 1 هزار و 180 هکتار بافت فرسوده است که شهرستان خرم آباد با داشتن 270 هکتار در صدر میزان بافت فرسوده استان است.

وی در مورد مشکلات پیش روی نوسازی بافت فرسوده، افزود: مشکل اقتصادی و ارزش افزوده برای مالک، مهمترین مشکلات در سر راه نوسازی بافت فرسوده استان لرستان و شهرستان خرم آباد است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای سامان دادن به بافت فرسوده در سطح کشوری افزود: وزارت راه و شهرسازی با هماهنگی که با بانک مرکزی انجام داده است طرح مناسبی برای نوسازی 200 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده کشور در سال 93 آماده کرده است.

معاون عمرانی استاندار لرستان تصریح کرد: در این برنامه با هماهنگی که بانک مرکزی با 6 بانک عامل انجام داده، قرار شده است که تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شود و امید داریم با تلاش هایی که در شرکت عمران بهسازی ایران انجام صورت گرفته است، سهمیه لرستان در میزان جذب وام، برای واحد های فرسوده هر چه زودتر تخصیص داده شود.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: تخفیف ، متقاضیان ، نوسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.