انتقاد رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا از حمایت ایران از حماس

"مایک راجرز" نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی کنگره آمریکا و رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان در برنامه‌ای در شبکه ای بی سی نیوز آمریکا از حمایت ایران از حماس انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز، "مایک راجرز" درباره ادامه درگیری ها در غزه گفت تاکنون اسرائیلی‌ها 35 تونل را نابود کرده‌اند.
 
وی درباره اینکه قطر از سوی دیگر متحد آمریکاست گفت این موضوعی است که مسائل منطقه ای را تا این اندازه جالب می کند. از یک سو ایران و از سوی دیگر قطری ها را داریم که از حماس حمایت می کنند. برای همین هم ترکیب تا این اندازه خطرناک است. 

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا مدعی شد در عین حال موضوع نگران کننده نیز این است که آمریکا موافقت کرده است به ایران دو میلیارد و هشتصد میلیون دلار دیگر نیز از اموال مسدود شده اش بدهد زیرا مذاکرات اتمی تمدید شده است.

راجرز افزود این اقدام دولت بسیار ناراحت کننده است. نمی توان یک موضوع را به تنهایی در منطقه برداشت و بررسی کرد. باید همه مسائل در کنار هم بررسی شوند، وقتی دو میلیارد و هشتصد میلیون دلار از پولهای ایران را که به خاطر تحریم ها مسدود شده اند به این کشور باز می گردانیم، به این معناست که می توانند به فعالیت های خود در نوار غزه ادامه دهند.

وی تصریح کرد آنان همچنین در سوریه از نظام اسد حمایت می‌کنند که این موضوع نیز قابل تأمل است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدی
۰۰:۵۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۳
پ نه پ .... می خواستی از نژاد پرست ها حمایت کنیم مثل پهلوی . اون ... لولو خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
یه کم از خودشان بپرسند که چرا علنا به اسراییل کمک می کنند شاید می گوید وطن اسراییلیهاست حق دفاع دارند می توانند همه را بکشند بقیه خاور میانه هم وطن انهاست اصلا کل جهان مال انهاست همه اشغالگرند و هیچ حقی ندارند فقط انها حق دارند
جلل خالق
آخرین اخبار