رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری کلاهبردار میلیاردی توسط ماموران این فرماندهی در شهر بندرعباس خبر داد و گفت: پلیس فتا استان هرمزگان د دستگیری این متهم همکاری داشت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، نورزوی افزود: این فرد ضمن بر داشت غیرمجاز از حساب مردم در چند استان کشور، نه فقره جعل، کلاهبرداری و سرقت را در کارنامه عمل خود داشت.

وی افزود: چندی پیش پرونده ای از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان به پلیس فتای استان مرکزی در خصوص برداشت غیر مجاز از حساب شهروندی آبادانی ارجاع شد.

وی گفت : شهروند آبادانی متوجه برداشت حدود 664 میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حسابش شده و برای پیگیری به پلیس فتا مراجعه کرده بود و بعد از تحقیقات اولیه مشخص شده بود که برداشت ها به صورت غیرمجاز از حسابی در یکی از بانک های اراک صورت پذیرفته و به همین دلیل پرونده به پلیس فتا استان مرکزی ارجاع شد.

وی افزود : با توجه به اظهارات شاکی و در بررسی پرونده کارشناسان پلیس فتا دریافتند که فردی ناشناس با جعل مدارک هویتی شاکی در یکی از شعب بانکی شهر اراک به نام وی حسابی را افتتاح کرده و با شگردی خاص اقدام به برداشت های غیر مجاز از دیگر حساب های وی میکند.

وی گفت : با ادامه تحقیقات ، کارآگاهان دریافتند که متهم با روش های مختلف و با خطوط تلفنی متعدد که به نام شاکی ثبت نام و فعال شده بود اقدام به گرفتن موجودی حساب شاکی کرده و با واریز وجوه نقد به حسابش، اقدام به برداشت غیر مجاز از آن می کند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در بررسی سوابق این فرد مشخص شد وی اهل یکی از استان های شرقی کشور است که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله جعل و کلاهبرداری، مشارکت در گروگان گیری مسلحانه ، اخاذی ، قتل غیر عمد، نگهداری مواد مخدر و اختلاس باندی از شرکت های بیمه است و هم اکنون نیز پرونده هایی در چند مرکز پلیس داشته و مدت چند سالی است که از شهر خود متواری است./ز
برچسب ها: کلاهبردار ، پلیس ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.