مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: طرح بزرگ ˈورزش برای همهˈ از 11 مرداد سال جاری در این استان و تهران، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران و آذربایجان شرقی اجرا می شود.

ملکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: بر اساس برنامه ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان ، این طرح به صورت آزمایشی تا 28 شهریور امسال در این شش استان و در صورت موفقیت از سال آینده در تمام نقاط کشور اجرا می شود.
وی افزود: طرح ورزش برای همه، زیر نظر مستقیم فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و به استان های برتر جوایزی نیز اعطا می شود.
وی عنوان کرد: پارک های مادر، امیر کبیر، آزادی، شهدای گمنام و شهرصنعتی محل ورزش آقایان و مجموعه های ورزشی شهدای پنجم مرداد، امام خمینی(ره) و هپکو اراک محل ورزش بانوان در طرحˈورزش برای همهˈ است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: تمامی هیات های ورزشی استان مرکزی، دانشگاه های آزاد اسلامی و اراک و شهرداری کلانشهر اراک در این طرح با این اداره کل همکاری می کنند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به آثار مثبت، پایدار و مستمر فعالیت های ورزشی در سلامتی و تندرستی مردم و نقش بی بدیل آن در ایجاد نشاط و شادابی و تقویت روحیه جمع گرایی و تمرین تعاملات اجتماعی، طرح ورزش برای همه به صورت آزمایشی در شش استان کشور برگزار می شود.
گفتنی است: بیش از یکصد هزار ورزشکار به صورت سازماندهی شده در 456 هیات ورزشی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند./ب

برچسب ها: طرح ، بزرگ ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.