تاج:سپاهان بیشترین بودجه را هزینه کرده است

مهدی تاج ضمن اعلام رقم هزینه باشگاه‌های لیگ برتر گفت: برای ما روشن شد که 80 درصد از باشگاه ها به تعهدات خود به درستی پایبند بودند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مهدی تاج رییس  سازمان لیگ در مورد جلسه هیأت رئیسه این سازمان  گفت:‌ امروز  مشخص شد 80 درصد باشگاه‌ها در خصوص انتشار مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود به درستی عمل کرده اند و مابقی  که تخلفاتی را مرتکب شده اند این موضوع پیگیری  می شود.در مورد سربازانی که علیرغم داشتن کارت نظام وظیفه، کارت‌هایشان مشکل دارد باید به موضوعشان رسیدگی شود.

وی ادامه داد: باشگاه‌هایی هم که مبالغ اعلام شده قراردادهای بازیکنان یا کادر فنی‌شان به سازمان لیگ با آنچه اعمال کرده اند فرق داشته باشد و به نوعی ظاهرسازی کرده باشند نیز مورد رسیدگی قرار می گیرند.سپس مجازات آنان بر حسب نوع تخلف شان اعمال  می شود.
 
تاج گفت: در هیأت رئیسه مقرر شد تا 20 درصد هزینه باشگاه‌ها از 15 یا 18 میلیارد به هزینه‌های اداری، اجرایی، برگزاری و اردوی تیم‌ها تعلق پیدا  کند. تیم‌ها تا شب گذشته وقت داشتند تا لیست اسامی بازیکنان خود به همراه مبلغ قراردادهایشان را منتشر کنند و خوشحالیم امروز مجبور نشدیم تا لیست تیمی را روی سایت سازمان لیگ قرار دهیم. البته در مورد بازیکنانی که مقابل نام آنها عددی ثبت نشده است باید اعلام کنند که علت اصلی چه بوده است.

 
 
مهدی تاج همچنین رقم هزینه باشگاه‌های لیگ برتر برای حضور در لیگ برتر چهاردهم را اعلام کرد.

بر این اساس ؛

باشگاه استقلال 16 میلیارد تومان، استقلال خوزستان 5 میلیارد و 170 میلیون تومان، پدیده 8 میلیارد و 700 میلیون تومان، پرسپولیس 15 میلیارد و 400 میلیون تومان، پیکان 10 میلیارد و 700 میلیون تومان، تراکتورسازی 8 میلیارد و 800 میلیون تومان، ذوب‌آهن 11 میلیارد و 500 میلیون تومان، راه‌آهن 7 میلیارد و 900 میلیون تومان، سایپا 6 میلیارد و 600 میلیون تومان، سپاهان 17 میلیارد و 580 میلیون تومان، صبای قم 6 میلیارد و 800 میلیون تومان، فولاد خوزستان 10 میلیارد و 300 میلیون تومان، گسترش فولاد 8 میلیارد و 400 میلیون تومان، ملوان 5 میلیارد و 200 میلیون تومان، نفت تهران 7 میلیارد و 400 میلیون تومان و نفت مسجدسلیمان 4 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه کرده‌‌اند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار