تارتار: گسترش فولاد در نقل و انتقالات موفق بود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از عملکرد باشگاه گسترش فولاد در فصل نقل و انتقالات ابراز رضایت کرد.

مهدی تارتار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: همانطور که می‌دانید گسترش فولاد باشگاه ثروتمندی در فوتبال ایران به شمار نمی‌رود ما در فصل نقل و انتقالات با توجه به شرایط مالی و توان اجرایی‌مان خوب عمل کردیم و من به عنوان سرمربی تیم از عملکرد باشگاه در جذب بازیکنان راضی هستم و از زحمات مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ادامه داد: بودجه‌ای که ما در اختیار داریم مانند تیم‌های بزرگ فوتبال ایران همچون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و دیگر تیم‌های صنعتی نیست.
ما تیمی هستیم که با اتکا به کار گروهی موفق خواهیم شد تنها کلید موفقیت گسترش موفقیت گسترش فولاد کار گروهی خوب و همبستگی تیمی است اگر این فاکتورها در تیم ما ظهور نکند فصل کابوس‌واری در انتظار گسترش فولاد است.

وی در مورد بازی هفته نخست در مقابل هفته نخست استقلال خوزستان گفت: هفته نخست مسابقات در گرمای اهواز برای ما ما آغاز می‌شود شرایط آب و هوایی در این دیدار بسیار تعیین کننده است تمام تیمها درحال حاضر در شرایط بدنسازی بوده و کمتر تیمی درشرایط مسابقه قرار گرفته است بدون شک شرایط استقلال خوزستان برای این بازی از ما مناسب‌تر خواهد بود آنها درخانه خود بازی کرده و شرایط آب وهوایی برای آنان آشناتر از بازیکنان ما است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار