رئیس هیأت مدیره انجمن علوم و فنون دریایی ایران از اعلام آمادگی این انجمن برای همکاری و حمایت از ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ وحید چگینی، رئیس هیأت مدیره انجمن علوم و فنون دریایی ایران با اشاره به آمادگی این انجمن در راستای تعامل با ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: پیش از این در یک نشست هم‌اندیشی با ستاد مذکور حضور داشتیم که به اظهار نظر و تعامل در راستای همکاری‌های بیشتر پرداختیم.

چگینی تصریح کرد: در راستای ادامه همکاری‌ها لازم است ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی مکاتبات و نظرخواهی‌های خود میزان همکاری و تعامل با انجمن را مشخص و برای این همکاری‌ها نقشه راهی تعریف کند.

وی درباره پتانسیل‌های انجمن علوم و فنون دریایی ایران برای همکاری با ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی افزود: انجمن با اهدافی چون تحکیم روابط علمی و تحقیقاتی در سطح ملی و بین المللی محققان و متخصصان که به نوعی با علوم و فنون دریایی سرو کار دارند، همکاری با نهادهای اجرایی، علمی، پژوهشی در زمینه ارزیابی و باز نگری طرحها و برنامه های مربوط به امور آموزش و پژوهش مرتبط به فعالیتهای انجمن، ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان و اساتید ممتاز، ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی، تشکیل گردهمایی های علمی در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی و انتشار کتب و نشریات علمی مرتبط تشکیل شده است. که چندین سال است در راستای دستیابی به اهداف تعریف شده خود گام بر می‌دارد و مشغول فعالیت است.

رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس ‌شناسی ادامه داد: ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی با شناسایی اهداف و پتانسیل‌های انجمن علوم و فنون دریایی کشور می‌تواند زمینه همکاری را فراهم و راه‌های همکاری را ترسیم کند.

چگینی همچنین خاطرنشان کرد: انجمن از همکاری با ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی استقبال و برای همکاری و حمایت از این ستاد اعلام آمادگی می‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار