منصوریان: این فصل بدنبال کسب جایگاه واقعی نفت هستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: نفت چند فصلی است که در مسابقات لیگ برتر عملکرد خوبی دارد اما در انتهای مسابقات جامی بدست نمی‌آورد.

علیرضا منصوریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: از وقتی به نفت آمده‌ام می‌دانستم بدنبال چه چیزی هستم از همان روز اول با برنامه وارد این باشگاه شدم فوتبال بدون برنامه‌ریزی و


سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: در برنامه آماده‌سازی پیش فصل تا حد زیادی به اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کردیم اردوهای خوبی را پشت سر بگذارم و چه ابزاری در دست دارم.

وی گفت: در هفته نخست مسابقات باید به مصاف پرسپولیس تهران و شاگردان علی دایی برویم بدون شک یکی از مشکلترین بازیهای فصل را روز جمعه پیشرو داریم بازیکنان هر دو تیم در شرایط مسابقه قرار ندارند و نمی‌توان از نظر تاکتیکی برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده‌ای انجام داده در این بازی شرایط بدنی بازیکنان تعیین کننده است اما نمی‌توان 3 امتیاز حساس این دیدار را نادیده گرفت ما برای کسب هر 3 امتیاز به دیدار پرسپولیس می‌رویم.

منصوریان گفت: تیم نفت چند فصلی است که بازیهای با کیفیتی انجام داده و در مسابقات هم جزو مدعیان است ولی در پایان نمی‌تواند جامی به دست آورد این فصل بدنبال کسب جایگاه واقعی نفت در فوتبال ایران هستیم و برای انجام این مهم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
منصوریان کسی است که با زبون چرب و نرم به مربی گری رسیده است و هیچ توفیی در این زمینه نداشت. هر کسی که پشتوانه رسانه ای این اقا رو نداشت الان توپ جم کن هم نبود
آخرین اخبار