سرپرست مؤسسه اجرایی بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان تهران ، گفت: طرح توسعه فضاهای آستان مبارک امامزاده عبدالله (ع) واقع در روستای جائیچ ، با وسعتی بالغ بر 1180 مترمربع بنا در دستور کار مؤسسه اجرایی بنیاد توسعه و عمران موقوفات است.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس فخرایی سرپرست مؤسسه اجرایی بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان تهران اظهار داشت : طرح توسعه فضاهای آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) واقع در روستای جائیچ ، با وسعتی بالغ بر 1180 مترمربع بنا، شامل کتابخانه ، سالن اجتماعات و ... ، در دستور کار مؤسسه اجرایی بنیاد استان تهران قرار گرفته است و افتخار داریم که در راستای توسعة بقاع متبرکه گام برداشته ایم ، چرا که بُعد معنوی این فعالیت می تواند در تمامی پروژه های بنیاد استان تأثیرگذار باشد . 

وی ادامه داد : از نکات حائز اهمیت ، جذب زائرین بیشتر به سمت این بقاع متبرکه است ، جلب و جذب حداکثری زائرین با رویکرد فرهنگی- مذهبی از طرح‌های مهمی است که در صورت توسعه و نوسازی بقاع متبرکه امامزادگان عظیم الشأن (ع) ، می‌تواند بخش عمده ای از مسئولیت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه را بر دوش بگیرد .

فخرایی با اشاره به اینکه بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع) در روستای جائیچ ، به نشانی بلوار امام خمینی (ره) گلندوک در مرکز لواسان کوچک ، که در فهرست آثار تاریخی سازمان میراث فرهنگی نیز به ثبت رسیده است ، افزود: این امامزاده دارای مساحتی حدود 1500 مترمربع است که در حال حاضر حدود 100 مترمربع از آن به بنای بقعه متبرکه اختصاص دارد . 


برچسب ها: توسعه ، فضا ، موقوفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار