مربی تیم فوتبال استقلال نگرانی مبلغ اعلام شده به عنوان میزان قراردادش در این فصل را که در رسانه ها 150 میلیون تومان اعلام شده کاملا درست دانست.

جواد زرینچه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات لیگ برتر از پنج‌شنبه 9 مرداد با بازی مقابل راه‌آهن برای ما آغاز می‌شود این فصل استقلال باید متفاوت از فصل گذشته عمل کند هواداران از عملکرد فصل گذشته تیم راضی نیستند و این انتقاد آنها کاملا منطقی و صحیح است.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: در دوران آماده‌سازی 4 بازی تدارکاتی انجام دادیم حضور در جام شهدا هم برای کادر فنی و شخص امیر قلعه‌نویی بسیار مفید بود نقاط ضعف تیم تا حد زیادی در پیش فصل برای ما آشکار شد وسعی داریم نقاط ضعف تیم را تا حد زیادی از بین ببریم.

زرینچه در مورد مصدومیت حنیف عمران‌زاده هم گفت: این بازیکن برای عدم توجه به دستورات کادر فنی و پزشک تیم مصدوم شده می‌توان گفت: او بی‌احتیاطی کرده حالا مصدوم شده و باید دوران بهبودی را پشت سر بگذارد این مصدومیت بدون شک به زیان تیم خواهد بود.

مربی استقلال در مورد قرارداد 150 میلیون تومانی‌اش هم گفت: مبلغی که اعلام شده کاملا صحیح و شفاف بوده  نمی‌دانم چرا عنوان می‌کنند که این مبلغ سوری اعلام شده و مبلغ قرارداد خیلی بالاتر از این عدد است استقلال تیم مردمی و ریشه‌داری در فوتبال ایران بوده و همه چیز در این تیم شفاف است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار