شبکه پویا با همکاری سازمان جوانان هلال احمر در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ صلح و همنوع دوستی برنامه مشترک تولید می کنند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون  باشگاه خبرنگاران؛حمیدرضا علیزاده تهیه کننده برنامه پر طرفدار «نقاشی نقاشی» گفت: بر اساس توافق به عمل آمده با سازمان هلال احمر، برنامه «نقاشی نقاشی» در هر روز، یک نوبت به انعکاس نقاشی های ارسالی کودکان و نوجوانان با موضوع صلح، اختصاص پیدا خواهد کرد.
 
وی هدف از اجرای این طرح را توسعه مفهوم صلح خواهی در میان کودکان و نوجوانان اعلام کرد و با اشاره به حوادث غیر انسانی فلسطین افزود: امروز بهترین زمان برای انتقال پیام صلح و نوعدوستی به کودکان است.

علیزاده با اشاره به تاثیرات روانی و آموزشی نقاشی بر شکل گیری هویت و شخصیت کودکان افزود: مفاهیمی نظیر احترام به دیگران، صلح ، رفاقت و حس مسئولیت اجتماعی از جمله ارزشهایی است که از طریق نقاشی می توان به بهترین شکل به کودکان منتقل کرد.

وی افزود: هر روز در پایان برنامه «نقاشی نقاشی»، یک نقاشی به عنوان اثر منتخب برگزیده خواهد شد و هدیه ای نفیس از سوی شبکه پویا به نقاش آن اهدا می شود.
    
بر اساس اعلام روابط عمومی شبکه پویا؛ اجرای این طرح به مدت 3 ماه به طول خواهد انجامید و در انتها از نفرات برتر با حضور خانواده های آنان در سازمان هلال احمر تجلیل خواهد شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، پویا ، نوعدوستی ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار