سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: با انجام دیدار های دوستانه برابر ژاپن می توان علاوه بر کسب تجربه، بازیکنان را به لحاظ فنی ارزیابی کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مصطفی قنبرپور درباره اردوی تدارکاتی تیم زیر 16 سال در بابلسر گفت: اردوی تدارکاتی خوبی  بود که بازیکنان با موفقیت پشت سر گذاشتند. در این اردوی شش روزه بیشتر تمرکزمان بر روی توان جسمانی بازیکنان بود. فعالیتهای بدنسازی را به جدیت پیگیری کرده و مرور کارهای تاکتیکی نیز در دستور تمرینی بازیکنان بود.

 علاوه بر آن یک دیدار دوستانه با تیم منتخب جوانان فریدونکنار نیز برگزار کردیم که با نتیجه سه بر یک به سود ملی پوشان به پایان رسید. در مجموع اردوی مفیدی بود که چه از لحاظ تمرینی و چه از لحاظ جسمانی به بازیکنان کمک کرد.
 
وی درباره حضور در ژاپن و برگزاری سه دیدار تدارکاتی گفت: اردوی تیم ملی در ژاپن از 12 مرداد ماه آغاز می شود.

 ملی پوشان هشتم مرداد وارد اردو می شوند و بعد از برگزاری دو روز اردوی تدارکاتی، تهران را به مقصد ژاپن ترک خواهند. تیم ملی دو بازی با تیم نوجوانان ژاپن و یک بازی با تیم زیر 18 سال این کشور برگزار خواهد کرد تا مورد ارزیابی و محک کادر فنی قرار گیرد.

وي افزود: این سه بازی که به عنوان آخرین دیدار تدارکاتی برون مرزی ما به حساب می آید می تواند بسیار به کادر فنی تیم کمک کند چرا که با پی بردن به نقاط ضعف و قوت بازیکنان، می توانیم با آمادگی بیشتری به رقابتهای آسیایی تایلند اعزام شویم. ضمن اینکه بازیکنان نیز تجربه فنی شان بالاتر می رود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سرمربی ، ایران ، ژاپن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار