بانوان به عنوان مدیران عملیاتی در مجموعه به بهترین شکل ممکن فعالیت می کنند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، لیلا موسایی شهردار ناحیه 2 منطقه 7 شهرداری تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری دردوره اخیر با در اختیار گذاشتن فرصت مطلوب اجازه بروز استعدادها را به بانوان داده است، اظهار کرد: در برخی مناطق بانوان سمت مشاور شهردار را دارند و البته خیلی از پست های اجرایی دیگر که در شهرداری در اختیار بانوان است. آنها همه نشان از حمایتی است که مدیریت شهری از فعالیت اجتماعی بانوان صورت داده که منجربه پیشرفت در محیط های کاری شده است.

وی درخصوص مسئولیتی که به عنوان شهردار ناحیه 2 منطقه 7 برعهده دارد تصریح کرد: کار شهردار ناحیه کار سخت و پرمسئولیتی است. من به عنوان شهردار یکی از نواحی منطقه7 معتقدم به بانوان بها داده شده است تا در این حرفه ورود پیدا کنند. درحقیقت اینکه 3 خانم شهردار ناحیه در شهرداری تهران فعال هستند به معنای ارج نهادن به زنان از سوی شهردار پایتخت است. 

شهردار ناحیه 2 منطقه 7 شهرداری تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری بارها اعلام کرده است که در ارزیابی های به عمل آمده عملکرد بانوان مطلوب و مورد قبول بوده است، گفت: بانوان به عنوان مدیران عملیاتی در مجموعه به بهترین شکل ممکن فعالیت می کنند. این در شرایطی است که در سال های گذشته چنین فرصتی به بانوان داده نمی شد اما در حال حاضر زمینه فعالیت برای شان فراهم شده است.

لیلا موسایی همچنین اظهار کرد: بانوان فراتر از مدیران اجرایی و به عنوان مدیران عملیاتی به کار و فعالیت مشغول هستند و درواقع  خط مقدم جبهه خدمات رسانی به شهروندان در مجموعه فعالیت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه بانوان در شهرداری تهران علاوه بر حوزه های اجتماعی در دیگر حوزه ها هم حضور پیدا کرده اند، افزود:  وقتی به خانم ها در مجموعه ای فرصت داده شده یعنی آن مجموعه به تکریم بانوان معتقد است. همان طور که شاهدیم بانوان در سال های اخیر توانایی های خود را به منصه ظهور رسانده و پا به پای آقایان در عرصه مدیریت شهری فعالیت کرده اند. این در حالیست که کاملا مورد احترام قرار گرفته و در محیطی امن و ارزشی خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حمایت ، زمینه ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار