نمایندگان 11 فدراسیون ورزشی جهت هماهنگی برای هزینه بودجه اختصاصی وزارت ورزش و جوانان به ورزش همگانی فدراسیون ها با مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی دیدار کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پس از پیگیری های شعبانی بهار معاون ورزش همگانی و موافقت  گودرزی برای گسترش ورزش همگانی در بین فدراسیون های ورزشی، 10 درصد طبق بودجه های قبلی فدراسیون ها به بودجه های سال جاری فدراسیون ها اضافه شد و  روسای فدراسیون های ورزشی ملزم شدند تا پس از جلسات و امضای تفاهم نامه این 10 درصد از بودجه را فقط در بخش همگانی هزینه کنند.
 
در این جلسات صیدانلو مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی به نمایندگان و روسای فدراسیون ها تاکید کرد که این پول حتما باید در بخش همگانی در طول فصل وطبق تقویم ورزشی که به این معاونت و دفتر ارسال تا هزینه شود.
 
مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی در همین راستا ظرف 30 ساعت گذشته با نمایندگان و روسای 11 فدراسیون نجات غریق، بولینگ و بیلیارد، کبدی ،کشتی ،اتومبیل رانی و موتورسواری، ناشنوایان، اسکواش، تنیس روی میز، کوه نوردی، ژیمناستیک وانجمن های ورزشی دیدار و گفت و گو کرد.
 
پیش از این نیز صیدانلو با نمایندگان 6 فدراسیون والیبال،جودو ،تکواندو ،کونگ فو ،هندبال وکاراته دیدار های جداگانه ای داشت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار