نخستین محفل انس با قرآن در دو روستای آزران و سن سن از توابع بخش های برزک و مرکزی کاشان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان، در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران  اصفهان در کاشان گفت: محفل انس با قرآن روستای آزرآن در مسجد صاحب الزمان )عج) این روستا همزمان با روز دوم مرداد و محفل قرآنی روستای سن سن در حسینیه این روستا برگزار شد.

محمد مهدی صباغی، افزود: اجرای گروه تواشیح، قرائت قاریان و حافظان ممتاز شهرستان کاشان، اجرای برنامه حفظ خوانی و برگزاری مسابقات حضوری از جمله برنامه های متنوع این دو محفل قرآنی بود.

به گفته وی، تا کنون علاوه بر برگزاری این دو محفل انس با قرآن چهار محفل قرآنی و در مجموع 6 محفل انس با قرآن همزمان با دهه پایانی ماه مبارک رمضان در سه بخش قمصر، مرکزی و برزک برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان،تصریح کرد: این محافل قرآنی در

در روستای سن سن از توابع بخش مرکزی ، آزران از توابع بخش برزک، شهر کاموو چوگان از توابع بخش قمصر، منطقه مسکونی مهر در شهرک خاتم الانبیا(ص)، روستای آبشیرین و روستای خنب و دره از توابع بخش مرکزی کاشان این شهرستان برگزار شده است.

صباغی افزود: پیش بینی می شود هفتمین محفل انس با قرآن نیز در روستای ازوار برگزار شود.

وی اظهارداشت:این محافل قرآنی به همت بخشداري ها، موسسه فرهنگي قرآني حافظان وحي کاشان و با همکاري دهيار و شوراي اسلامي روستاها، اداره اوقاف و امور خيريه ،اداره تبليغات اسلامي، کانون های فرهنگی هنری مساجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کاشان برگزار می شود.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، ترنم ، آیات ، قرآن ، در ، بخش ، برزک ، ومرکزی ، کاشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.