مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از توزیع بلیط رایگان در مراکز و مجموعه‌های فرهنگی هنری تحت پوشش شهرداری تهران در روز عید فطر به نمازگزاران خبر داد.

عبدالله رمضانی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با بیان فرا رسیدن عید سعید فطر این روز را عید شکرگزاری از پروردگار و از مهمترین جشن‌ها و اعیاد مسلمانان عنوان کرد و اظهار داشت: علاوه بر تغییر سیمای بصری شهر متناسب با رویکرد هر ساله برنامه‌های فرهنگی به مناسبت این روز اجرا خواهد شد.


وی با بیان برگزاری نماز عید فطر در مصلی تهران به برپایی 20 ایستگاه فرهنگی در اطراف مصلی و با هدف ارائه بسته‌های فرهنگی به نمازگزاران اشاره نمود و افزود:‌ توزیع بسته‌های پذیرایی نیز از دیگر اقداماتی است که توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انجام خواهد شد.


مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران در ادامه از توزیع بلیط رایگان مراکز و مجموعه‌های فرهنگی هنری تحت پوشش شهرداری تهران به عنوان عیدی در این روز به نمازگزاران خبر داد و تصریح کرد: بسته‌های دیگری نیز در قالب ارائه سرگرمی و پازل ویژه  کودکان تهیه شده است.


رمضانی در ادامه برگزاری جشن شکرگزاری با عنوان مغفرت درسطح بوستان‌ها ونیز 550 مسجد محوری را یکی دیگر از اقدامات شهرداری تهران در این روز دانست و افزود: این جشنها با محوریت اجرای نمایش، موسیقی و مسابقه از شب عید فطر به مدت 3 روز تداوم خواهد یافت.


وی در پایان با عنوان اینکه همزمان با فرا رسیدن شب عید فطر مناطق 22گانه شهر نورافشانی خواهد شد خاطر نشان کرد: غرفه‌های طرح تبلیغی نسیم بهشت نیز با حضور مبلغین جهت پاسخ به سوالات شرعی شهروندان در فضای مصلی دایر می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگی ، توزیع ، معاونت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار