خاطره بازی دودکشی‌ها پس از یک سال

پشت صحنه ساخت مجموعه «دودکش» که در رمضان سال گذشته به روی آنتن رفت، در قالب «پشت ماه» از شبكه مستند پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ پشت صحنه ساخت مجموعه «دودکش» که در رمضان سال گذشته به روی آنتن رفت، در قالب «پشت ماه» از شبكه مستند پخش می‌شود.

«پشت ماه» به تهيه كنندگي محمد هوشمند با هدف به تصوير كشيدن پشت پرده بهترين سريال‌هاي رمضاني سال‌هاي اخير سيما در شبكه مستند توليد شده است و در ماه مبارك رمضان از اين شبكه پخش می‌شود.

در اين قسمت از اين برنامه  كه دو‌شنبه 6 مرداد ماه، ساعت 19 از شبكه مستند پخش می‌شود، پشت صحنه سريال «دودکش» به تصوير كشيده می‌شود و زینب تقوایی تهيه كننده، محمدحسین لطیفی كارگردان اين مجموعه و بازيگران اين سريال همچون سیما تیرانداز، بهنام تشکر و امیرحسین رستمی از خاطرات ساخت اين مجموعه خواهند گفت. 

«دودکش» با بازي هومن برق نورد ، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی ، نگار عابدی، الناز حبیبی و… داستان دو خانواده است که زندگی ساده‌ای دارند و یک قالیشویی را اداره می‌کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می‌افتد؛ مثلاً کارگاهشان پلمپ می‌شود و یا ماشینشان توسط پلیس توقیف می‌شود.

شبكه مستند،‌ با انتخاب 25 سريال رمضاني از بين 40 سريال سال‌هاي اخير در گفت‎وگو با تهيه‌كننده، كارگردان و بازيگران آن‌ها سراغ پشت پرده اين آثار در برنامه «پشت ماه» رفته است.

 «صاحب‌دلان»، «اغما»،‌ «ملكوت»، «او يك فرشته بود»، «خانه به دوش» و «مثل هيچكس» از جمله اين 25 سريال هستند و قرار است  پشت صحنه سريال هاي رمضان امسال همچون «مدينه» نيز در قالب اين برنامه پخش شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.