مصوبات ششمین جلسه کمیته بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا ضمن تأیید تصمیمات گرفته شده در خرداد ماه 93 کمیته بانوان AFC ، نتایج آن را منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، الکس سوسی- دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به دبیران کل فدراسیون های فوتبال عضو AFC ضمن تقدیر از همکاری این فدراسیون ها و کمیته های مربوطه در راستای توسعه فوتبال بانوان در سطح آسیا، تصمیمات کمیته بانوان این کنفدراسیون را که توسط کمیته اجرایی تأیید شده بود، اعلام کرد:

- رقابتهای جام ملتهای بانوان آسیا در راستای تحقق بهره مندی هر چه بیشتر رسانه ها و هواداران، در ماه های اولیه سال برگزار شود. لازم به ذکر است که رقابتهای جام ملتهای بانوان آسیا زمانی برگزار می شود که در همان سال رقابتهای جام جهانی بانوان را هم پیش رو خواهیم داشت.
 
- مقرر شد که طی برگزاری مسابقات آسیایی بانوان که سال 2017 برگزار خواهد شد، حداقل 2 روز استراحت مابین بازی های مرحله نهایی در نظر گرفته شود.

- کلیه ساختارهای برنامه ریزی شده در مرحله مقدماتی آسیایی مربوط به تورنمنت المپیک فیفا 2012 لندن که در حوزه بانوان به اجرا درآمد، در مرحله مقدماتی آسیایی تورنمنت المپیک فیفا 2016 بانوان که در ریو برگزار خواهد شد نیز پیاده سازی و اجرا شود.
 
لازم به توضيح است اين نشست در خرداد ماه 93 در ويتنام برگزار شده بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار