ویژه برنامه "پاداش بندگی" بمناسبت عید سعید فطر از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

مینا خضری تهیه كننده "پاداش بندگی" گفت: عید فطر، روزی از بی شماری ایام نیست تا در تعیّن یک نام معنا شود. این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک ها و لبخندها، رحمت ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه های قشنگ افطار، سحرهای زیبا، لحظه های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان. عیدفطر، عید زیبایی های معنوی، عید بشارت های الهی و روز خوب مهربانی های خداست. 

وی در ادامه افزود: ویژه برنامه "پاداش بندگی" با هدف تبیین جایگاه عید فطر در قرآن و احادیث طراحی شده است وحجت الاسلام و المسلمین قائم مقامی در این برنامه در خصوص وحدت مسلمین ، جنبه های معنوی عید فطر، تجلی اسلام در روز سعید عید فطر و شاخص های عید از نظر اسلام مطالبی را به سمع شنوندگان محترم می رساند.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از برنامه حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن سعیدی هستیم به بیان ویژگی های عید بزرگ فطر و ارتباط این عید با امام زمان (عج) می‌پردازد.

وی گفت: از آنجا كه بعد از ماه مبارك رمضان موج جدیدی از سفرهای تابستانی شروع می شود مهسا مطهر كارشناس حوزه گردشگری در برنامه حضور دارد و در خصوص جاذبه های گردشگری استان های ایران، توصیه هایی برای داشتن یك سفر كم هزینه و ... عنوان خواهد كرد.

مینا خضری تهیه كننده "پاداش بندگی" در ادامه گفت: همانطور كه می دانیم روز عید روز شادمانی است و این بهانه ای شده است كه در این برنامه به مبحث شادی واقعی و ماندگار، ویژگی های شادی واقعی نیز پرداخته شود.

وی در پایان افزود: این برنامه در دو روز عید سعید فطر ساعت 9 صبح از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار