معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات اجرای فاز دوم از مسیر تبریز به اهر نیز آغاز شده و اکثر زیرساخت‌ها از جمله پل اصلی خواجه در مرحله انجام می باشد که با اتمام آن بزودی این مسیر نیز تا خواجه تحویل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، محمدصادق پورمهدی در جمع  مدیران شهرستان اهر گفت: تاکنون چندین مورد مناقصه دراین خصوص برگزار شده اما به دلیل مشکلات انجام آن محقق نشده است اما همت و تلاش همه مسئولان مربوطه استان و شهرستان تسریع در اجرای مناقصه این قطعه بوده و بزودی این قطعه به پیمانکار توانمند که بتواند در کمترین زمان ممکن این پروژه را به اتمام رساند واگذار می‌شود و تمام هم و غم مسئولین منطقه و استان تسریع در اجرای این پروژه است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به فاز دوم از مسیر تبریز به اهر اشاره کرد و گفت: عملیات اجرای این مسیر نیز آغاز شده و اکثر زیرساخت‌ها از جمله پل اصلی خواجه در مرحله انجام می باشد که با اتمام آن بزودی این مسیر نیز تا خواجه تحویل می شود.

پورمهدیتصریح کرد: بزرگراه اهر ـ تبریز که از سال 1387 عملیات اجرایی آن آغاز شده تاکنون کمتر از 20 کیلومنر آن از 12 کیلومتر آن مربوط به قطعه اول از مسیر اهر به تبریز و 8 کیلومتر آن از قطعه سوم از مسیر تبریز به اهر می باشد به بهره برداری رسیده و 75 کیلومتر باقی مانده چشم انتظار مسئولان است.
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: عملیات ، تبریز ، اهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.