هادی زاده در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی گفت: مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور نابینایان و معلولین جمعه دهم و شنبه یازدهم مرداد ماه سال جاری در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

هادی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی نابینایان‌و معلولین در تمامی موارد  دو میدانی از جمله دوها در همه ی کلاس‌های پزشکی پرتاب‌ها و پرش‌ها پیگیری می‌شود.
 
 وی ادامه داد:30 استان کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کنند و به دلیل اینکه این رقابت‌ها انتخابی مسابقات آسیایی اینچئون نیز است بنابر این با نظارت نمایندهIPC   کمیته بین‌المللی پار‌المپیک برگزار می‌شود تا این نماینده تایید کند که رکور‌دهای واقعی است و هیچ ‌تخلفی صورت نگرفته است.
 
 وی افزود: این رقابت بزرگترین رویداد ورزشی ایران در رشته‌ی دو میدانی است که با حضور بی سابقه‌ی 450 ورزشکار و با آخرین استاندارد‌های مسابقات بین‌المللی پیگیری می‌شود.
 
 هادی زاده رئیس انجمن دو و میدانی نابینایان و معلولین کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: سی استان و 450 نفر در این رقابت بزرگ شرکت می‌کنند که این استقبال بی نظیری است که علی رغم اینکه سهمیه بندی کرده‌ایم این تعداد ورزشکار در این مسابقات که در مدت دو روز برگزار می شود حضور پیدا کند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار