مسوول هماهنگی مرکز سیار انتقال خون بیجار با اشاره به وضعیت خونگیری گفت: تا حدود ساعت 12شب کار خونگیری ادامه داشت و برآورد می شد از حضور مردم کاسته شود ولی هرچه می گذشت جمعیت بیشتر می شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج،  حسنی گفت: با وساطت و همکاری مامورین دریافت خون و همکاری خوب آنان، با وجود خستگی زیاد، کار دریافت خون تا ساعت سه بامداد تمدید شد ولی حدود 600 نفر نتوانستند خون اهداء کنند و دست خالی و ناراحت ساعت سه بامداد به منزل خود برگشتند.

وی افزود: در مدت خون گیری و بعلت مضایق امکانات خون گیری تنها موفق شدیم از 171نفر خون دریافت کنیم که از این تعداد 15نفر خانم بودند.


مسئول هماهنگی مرکزسیارانتقال خون بیجاربیان کرد:برخی از اهدا کنندگان خون حتی از عصر نوبت گرفته بودند و تا ساعت 22 هم نوبتشان نشده بود، برخی نیز حتی پس از سه شب مراجعه هنوز نتوانسته بودند خون اهدا کنند.

وی درپایان گفت: مردم شهرستان بیجار انتظار دارند، با گذشت چندین سال نبود مرکز انتقال خون و محرومیت از کار نیک و باثواب اهداء خون، مدیران شهرستان بیجار و یا استان کردستان برای راه اندازی ساختمان یا محلی ثابت و مستقل اقدام کنند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: اهدا ، خون ، نوبت دهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.