مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: کمیته امداد لرستان در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان اقدام به پرداخت ۲۷۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زا از محل منابع امدادی و منابع بانکی کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ ولی الله منتظری افزود: کمیته امداد لرستان در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش خود اقدام به پرداخت تسهیلات خود اشتغالی در بین آن ها کرده است.

وی افزود: یکی از اقدامات کمیته امداد پرداخت تسهیلات کارانگیزی، خودکفایی و اشتغال زایی در راستای توانمندسازی مددجویان است که با پردات تسهیلات زمینه ایجاد شغل و درآمد را در بین مددجویان پدید آورده است.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان با بیان اینکه در این راستا در سال گذشته تعداد 4 هزار و 146 فقره تسهیلات اشتغال زایی در اختیار مددجویان قرار گرفته است، تصریح کرد: این تعداد وام از محل منابع امدادی و بانکی برای ایجاد اشتغال و در نهایت توانمند سازی و رفع نیازهای مالی مددجویان به آنان پرداخت شده است.

منتظری تصریح کرد: از این تعداد 1 هزار و 262 فقره به ارزش 76 میلیارد و 205 میلیون ریال از محل منابع امدادی و تعداد 2 هزار و 884 فقره از محل منابع بانکی به ارزش 198 میلیارد و 855 ریال بوده است.
وی عنوان کرد: مجموع تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده به مددجویان کمیته امداد لرستان بیش از 275 میلیارد ریال بوده است که زمینه اشتغال زیادی را در بین آن ها فراهم کرده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به کاریابی برای مددجویان استان اظهار کرد: همچنین تعداد کاریابی های صورت گرفته تعداد 1 هزار و 603 نفر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان به ارائه آموزش های مختلف این نهاد با همکاری سازمان فنی و حرفه ای، آموزشگاه های آزاد طرف قرارداد و سایر ادارات مرتبط اشاره کرد و گفت: در این راستا و در قالب آموزش های کوتاه مدت، بلند مدت و حرفه آموزی تعداد 13 هزار و 783 نفر از این آموزش ها بهره مند شده اند که برای آموزش آن ها مبلغ 13 میلیارد و 430 میلیون ریال هزینه شده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.