آموزش پیشگیری از رفتارهای پرخطر در جنوب غرب تهران

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 18، از اجرای طرح آموزش پیشگیری از رفتارهای پرخطر در این منطقه خبر داد.

 بیگدلی مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: اجرای طرح آموزش پیشگیری از رفتارهای پرخطر در محلات 16 گانه و نواحی 7 گانه منطقه 18 دردستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، افزایش امنیت و سلامت شهر در دست اجرا است.

بیگدلی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان اداره سلامت شهرداری منطقه 18 با حضور در محلات 16 گانه و نواحی 7 گانه اقدام به آموزش شهروندان پیرامون موضوع پیشگیری از رفتارهای پرخطر خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح آموزش پیشگیری از رفتارهای پرخطر، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد، آموزش چهره به چهره پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و رفتارهای پرخطر از اقدامات اجرایی این طرح است.

بیگدلی خاطرنشان کرد: انجام تبلیغات محیطی، توزیع اقلام آموزشی، سی‌دی و کتابچه، بروشور و پکیج‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و رفتارهای پرخطر، ارائه خدمات مشاوره‌ای، راه‌اندازی کلینیک تخصصی ترک سیگار در درمانگاه بهپویان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: آموزش ، رفتار ، پیشگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار