۲ نفر از متخصصان و کارشناسان شرکت دورش آلمان به منظور ارائه راهکارهای عملی نجات دریاچه زریوار مریوان صبح امروز وارد این شهر شده و از دریاچه بازدید کردند.

به گزارش خبر نگاذ باشگاه خبرنگاران سنندج ، 2 کارشناس شرکت دورش آلمان به منظور بررسی وضعیت دریاچه زریبار مریوان و با هدف ایجاد طرحی پایدار برای توسعه این مکان توریستی گردشگری وارد مریوان شده و با فرماندار و مدیران این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

سفر کارشناسان این شرکت به مریوان پس از آن صورت می‌گیرد که مسئولان شرکت درش آلمان سال گذشته با سفر به مریوان وضعیت دریاچه زریوار را از نزدیک بررسی کردند.

در این دیدارکه به مدت 2 ساعت به طول انجامید فرماندار مریوان با ارائه شرح مختصری از وضعیت جغرافیایی شهر مریوان شهر مریوان با بیش از 150 هزار نفر جمعیت یکی از مهم‌ترین شهرهای توریست و گردشگر پذیر غرب کشور است که ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.

فلاحی میزان فاضلاب ورودی به دریاچه را حدود 50 لیتر در ثانیه عنوان کرد وگفت: اعتبارات برای جمع آوری و روانه فاضلاب های ورودی به دریاچه به مسیری دیگر بسیار کم است و می طلبد که شرکت های سرمایه گذار خصوصی نیز در این بحث وارد شوند.

پس از این سخنان یکی از کارشناس شرک دورش آلمان نیز گفت: طرحی که توسط این شرکت ارائه شود برای مدتی پایدار مابین 30 الی 50 سال خواهد بود که با ارائه طرح و در کنار آن سرمایه‌گذاری مناسب هم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ز


برچسب ها: مریوان ، نجات ، زریوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.