معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: فعالان و نخبگان قرآنی طرح ضیافت الهی مازندران با حضور مسئولان ارشد استان تجلیل می‌شوند.

حجت‌الاسلام  قربانی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران  ساری با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در 248 بقعه و امامزاده مازندران،افزود : ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی، ایجاد فضای انس با قرآن در جامعه از اهداف این طرح است.

وی  تصریح کرد: طرح ضیافت الهی در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و تقویت باورهای اعتقادی در جامعه در جوار امامزادگان استان مازندران اجرا شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به برپایی ویژه برنامه لیالی قدر در امامزادگان و بقاع شاخص استان مازندران اشاره کرد وگفت: در لیالی قدر و در راستای برپایی مراسمات عزاداری از سخنرانان برجسته استانی و کشوری در امامزادگان شاخص استان بهره‌گیری شد.

قربانی با یادآوری اینکه همه اقشار مردم در این مجالس و محافل حضور پیدا کردند، افزود: آنچه که در حوزه فعالیت‌های قرآنی و معنوی در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار دارد، تلاش و جدیت برای ارتقای فضای معنوی و عبادی جامعه است.

وی تصریح کرد : این برنامه‌ها می‌کوشد تا آسیب‌ها و نارسایی‌ها و برخی دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی که امروز به جد جامعه اسلامی و نسل جوان و نوجوان ما را تهدید می‌کند کاهش دهد و یک فرصت و بستری مهیا شود تا فعالیت‌های قرآنی و معنوی بتواند جامعه ما را در مسیر اصلاح حقیقی قرار دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: اجرای صحیح و امینانه نیت واقفان از برنامه‌های شاخص طرح ضیافت الهی در استان مازندران بود که مراسم ضیافت افطار از محل نیات واقفان مرتبط با ماه رمضان برپا شد.

قربانی یکی از ویژه برنامه‌های طرح ضیافت الهی در مازندران را برپایی محافل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در سراسر استان دانست وافزود: در ایام ماه مبارک رمضان در امامزادگان و بقاع شاخص مجری طرح ضیافت الهی محافل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی برگزار شد.

وی به برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم در آستانه امامزاده عباس(ع) ساری اشاره وتصریح  کرد : این محفل ترتیل خوانی به صورت زنده از شبکه تبرستان پخش شد.

وی از برگزاری آیین تجلیل از فعالان قرآنی طرح ضیافت الهی مازندران خبر داد و گفت:  در این آیین فعالان و نخبگان قرآنی طرح ضیافت الهی مازندران و برگزار کنندگان مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم در امامزاده عباس(ع) ساری تجلیل می‌شوند./ز

برچسب ها: قدردانی ، طرح ، ضیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.