رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر طلب کشتی‌گیران گفت: توقیف حساب باشگاه کمکی به کشتی‌گیران نمی‌کند چرا که پول دندان‌گیری در حساب باشگاه وجود ندارد.

محمدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: حساب باشگاه پرسپولیس خالی است و کشتی‌گیران با توقیف حساب باشگاه پولی نصیبشان نمی‌شود.
 
وی در مورد گفته‌های وکیل مدافع کشتی‌گیران گفت: پرسپولیس یک باشگاه دولتی بوده و بودجه آن هم جزو اموال دولتی است.
 
سیاسی بیان کرد: اگر کار کشتی‌گیران با توقیف اموال پرسپولیس پیش می‌رود ما حاضریم کل اموال را بدهیم به هر حال اموال باشگاه پرسپولیس دولتی است و قابل مصادره شدن نیست.
 
رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بازگشت عنوان قهرمانی به پرسپولیس به خاطر مردود شدن کارت معافیت بختیار رحمانی گفت: به نظرم اهدای جام به پرسپولیس در این مقطع تاثیری ندارد و مزه خاصش را از دست داده است. همچنین رتبه اولی و دومی هیچ توفیری به حال پرسپولیس نمی‌کند.
 
سیاسی درباره انتشار رقم قراردادهای بازیکنان و کادر فنی باشگاه‌های لیگ برتری گفت: با انتشار رقم قراردادها موافق نبودم چراکه برخی از تیم‌هایی که قراردادشان را منتشر کردند عین قراردادها عمل نمی‌کنند.
 
وی در ادامه بیان کرد: آمار و ارقامی که مردم در مورد مبلغ قراردادها می‌بینند صحت ندارد. مبلغ قراردادها در چارچوبی گنجانده می‌شود که بالاتر از سقف بودجه قرار نگیرد.
 
سیاسی در مورد برگشت خوردن یک اسپانسر باشگاه پرسپولیس گفت: اسپانسر چند روز مهلت خواسته تا چک خود را پاس کند، این موضوع هم طبیعی است که چرا که مبلغ چک سنگین است و نیاز به زمان برای پرداخت دارد.
 
 
 
وی در ادامه بیان کرد: اسپانسر باشگاه پرسپولیس از شرکت‌هایی که در روند درآمدزایی‌اش خلل ایجاد کردند گلایه داشت.
 
وی در مورد مبلغ قرارداد بالای علی دایی تصریح کرد: قرارداد علی دایی را مسئولان قبل بسته بوند و در مورد کم و کیف مبلغ قرارداد  دایی باید مسئولان سابق صحبت کنند.
 
سیاسی در مورد پرداخت قرارداد علی دایی برعهده باشگاه پرسپولیس است بیان کرد: من هم این طور شنیدم که مالیات علی دایی را باشگاه باید بپردازد به هر حال قرارداد علی دایی قبلا بسته و مالیات هم بر عهده باشگاه گذاشته شده بود همچنین ما قصد داریم با توافق موضوع مالیات علی دایی را حل کنیم.
 
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره رعایت سقف بودجه توسط این باشگاه گفت: ما تا الان زیر سقف بودجه‌مان هزینه کردیم همچنین در نظر داریم که سقف بودجه را رعایت کنیم و از آن نقدی نمی‌کنیم.
 
وی در مورد جذب مدافع ملی‌پوش کاستاریکا تصریح کرد: وضعیت مدافع ملی‌پوش کاستاریکا تا دو سه روز آینده مشخص خواهد شد که می‌آید یا نه؟
 
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: افشین پیروانی جزو مربیان موفقی است که امیدواریم دراین سمت هم بتواند به پرسپولیس کمک کند.
برچسب ها: سیاسی ، پرسپولیس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار