حسن زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آغاز نشست‌های پژوهشی حوزه جوانان از نیمه دوم مردادماه

رییس مرکز پژوهش‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: به منظور جمع‌آوری اطلاعات موضوع جوانان نشست پژوهشی در 4 جلسه از مردادماه برگزار خواهد شد.

 محمدتقی حسن زاده رییس مرکز پژوهش‌های وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: به منظور برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت در حوزه جوانان و همچنین در جهت ارتقا آگاهی از مشکلات نشست‌های پژوهشی در حوزه جوانان از مردادماه برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: این نشست‌ها با موضوعات بی‌فرزندی و تک فرزندی چالش امروز زوج‌های جوان ، آسیب‌های نوپدید در زمینه حفاری‌های ارتباطی جدید و چگونگی مواجه با آن به ترتیب در 15 مردادماه و 4 شهریورماه برگزار می‌شود.
 
حسن زاده در ادامه در خصوص موضوعات جلسات پژوهشی گفت: سمینار چهارمین نشست با موضوع ویژگی‌های نسل جوانان و سیاست‌گذاری فرهنگی در ایران 25 شهریورماه و جامعه شناسی فراغت جوانان و سیاست‌های فرهنگی در حوزه فراغت در 10 مهرماه برگزار خواهد شد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: پس از برگزاری این نشست‌ها و جمع‌آوری اطلاعات در اختیار استان‌ها قرار داده می‌شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: این نشست پژوهشی با حضور کارشناسان، برنامه‌ریزان حوزه جوان به منظور جمع‌آوری اطلاعات بهتر درباره موضوعات حوزه جوانان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، ارتقا ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار